Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke toll, men moms(25%) og tollgebyr.

Er det mange klokker som stiger i verdi? Hadde vært moro å investert i klokke :)

Er veldig lysten på Omega Speedmaster Pro.

Skrevet (endret)

Er det mange klokker som stiger i verdi? Hadde vært moro å investert i klokke :)

Ok. Tror du det er rimeligere å kjøpe den fra klokcor.nu, enn den fra ebay.com?

Endret av Johan.
Skrevet (endret)

Patek Philippe skal være de eneste som stiger i verdi.

håper du har mye penger fordi klokkene starter ca. på 100,000kr.

her har du en fin liste, med noe å velge i ;)

http://tr.im/ugfQ

legg merke til at alle klokkene på listen er fra Patek Philippe :)

Endret av vofferud
Skrevet (endret)

Noen som kan svare på hvorfor Casio G-shock Giez (GS1100-1A) er 100$ dyrere enn de andre (på G-shock siden)?

Sjekker man på ebay, så koster den det samme.

GS1100-1A

GS1100-2A

Ut i fra informasjonen på G-shock siden, så har 1A litt bedre batteri enn 2A?

Endret av EvenruD
Skrevet

Toll og tollgebyr er vell det samme?

Skrevet

Nei. "Tollgebyr" er noe feks posten tar for å behandle betaling for mos osv. Merk at dette beløpet kommer kun om varen som sendes må momses inn.

Skrevet
Tenker å gå for denne, hva tror folket?

Hvordan er det å evt. kjøpe fra Urmaker Rønning?

Jeg synes det er mye penger for ei digital klokke, men det er jo bare personlig smak og således ikke til noe hjelp :D (liker Analog + Digital combo bedre)

Men er klart det er tryggere(og enklere) å kjøpe hos norsk forhandler enn Ebay, hvis det oppstår reklamasjon eller garanti issues. (finnes dog seriøse aktører på Ebay også da)

Skrevet
Tenker å gå for denne, hva tror folket?

Hvordan er det å evt. kjøpe fra Urmaker Rønning?

Den var jo veldig praktisk, men personlig synes jeg ikke den var så veldig fin.

Skrevet

Hoi hoi! Er på utkikk etter pulsklokke, men klarer ikke å finne en som ikke ser helt krise ut. Noen som kan anbefale en pulsklokke som også ser ok ut? Finnes det G-shock modeller med pulsmåling?

Skrevet
Hoi hoi! Er på utkikk etter pulsklokke, men klarer ikke å finne en som ikke ser helt krise ut. Noen som kan anbefale en pulsklokke som også ser ok ut? Finnes det G-shock modeller med pulsmåling?

Pulsklokke ser i mine øyne tragisk ut uansett. Poenget er at det ser dust ut å gå med pulsklokke når en ikke trener, så det viktigste med slike er at de er praktiske, med gode funksjoner og har en grei størrelse slik at de ikke er i veien. Jeg anbefaler Polar RS800CX om du vil ha noe av det beste på markedet. Den går ofte an å finne i en tilbudspakke med speed- og cadence-måler, om du bruker den til sykling er jo det bra greier.

Skrevet (endret)
Da bestilte jeg meg Casio G-SHOCK GW9200-1 til 1050kr inkludert frakt. Så får vi håpe den går forbi tollerne:) Har ennå ikke skjedd at ei klokkebestilling har blitt stoppet hos dem for meg.

Si ifra når du vet hva den totale prisen ble ;-)

Endret av Johan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...