Gå til innhold

Den BESTE musa


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vet Assen jeg holder det ****** skapet :p men hva jeg lurte på var..

 

på fingeren har du 3 bøyelige ledd. 1 knokkelen 2 neste ledd osv

 

da jeg brukte den trykka jeg med ledd 2

skal dritten være slik?

Hehe, det var det du mente ja, sorry ass. Vel jeg har egentlig aldri lagt merke til det i det hele tatt. Men jeg bruker som regel nr 2 og tuppen paa fingeren. Jeg forandrer stilling hele tiden. Vet ikke om det hjalp noe, men naar det er sagt saa er knappene veldig lange, men jeg syntes det er helt topp jeg.

 

Frankie

Singapore

Lenke til kommentar
Dere som har Logitech Dual optical!

 

Hvor har dere fått tak i disse? finner dem ikke noe steder lenger

enig har hørt om den men jeg har aldri sett den musa noen sted da.

Hvor er det dere finner den musa..

Bestikller dere den fra logitech sin side eller?

Hadde vært moro og prøvd noe annet enn ie explorer..

Ikke at ejg skal konvertere til ny mus ass

Lenke til kommentar
Dere som har Logitech Dual optical!

 

Hvor har dere fått tak i disse? finner dem ikke noe steder lenger

enig har hørt om den men jeg har aldri sett den musa noen sted da.

Hvor er det dere finner den musa..

Bestikller dere den fra logitech sin side eller?

Hadde vært moro og prøvd noe annet enn ie explorer..

Ikke at ejg skal konvertere til ny mus ass

Jeg fant en nettbutik som hadde den musen...

 

bowe data

Lenke til kommentar
Har Memorex RF cordless optical mouse som jeg er j**** fornøyd med :D Men det er et lite problem med den - av og til når jeg beveger den kjappt så henger den :cry: Hva skal jeg gjøre da?

den ghar rett og slett for lite DPI

 

Kjøp en som tilsvarer intelli 3.0 sin klase og oppover.

Med disse opplever du ikke det at musa henger i raske bevegelser

Lenke til kommentar

Har nettopp kjøpt IntelliMouse Explorer 4.0 og er veldig fornøyd, bortsett fra en ting som jeg egentlig ikke tror har med selve musa å gjøre. ;)

 

Jeg synes den lægger altfor mye i windows. Min gamle PS/2 MS kule-mus var jo faktisk smoothere(!). Og det er jo litt snodig når IE4 musa sitter inne med specs som 1200 dpi ++ og da forventer man gjerne BEDRE ytelse enn sin gamle kule-mus! Har derfor en fornemmelse av at det heller har med driver/instillinger å gjøre. Har nemlig bytta muser noen ganger siden siste formatering... og det er akkurat som IE musa bruker driverne (og oppløsninga) til min forrige Logitech Cordless MouseMan (som forøvrig sugde) :no:

 

Når jeg kjører et prog som heter MouseRate (som viser oppdateringsfrekvensen til musa) ligger den på ca 107 i gjennomsnitt. MEN! for hver 2-3 gang den måler, så hopper den ned til under halvparten. Akkurat som det er lagg på USB porten som gjør at den systematisk hopper over noen 'steps' og dermed får en hakkete bevegelse på skjermen. Bruker heller ingen andre USB enheter nå som kunne forstyrre datastrømmen. Har også lagt inn nyeste drivere til HK/USB og IntelliPoint 5.0 som fulgte med musa ligger inne.

 

Søkte litt rundt og fant ut at USB porten klarer ca 125 oppdateringer i sek fra en mus. Men altså.. hallo... det jeg opplever ligger langt under 125 hz!

Fant også en litt svada MS-"løsning" som gikk ut på å fjerne noen registry keys ++ men det hjalp fint lite.

 

 

 

SÅ hvis det er noen andre som har opplevd samme greie, med annen optisk mus også, så er jeg mucho takknemlig for respons! :thumbs:

 

PS: Forutenom dette er jeg _ekstremt_ fornøyd med musa og håper hardt at problemet ligger i software'en. :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...