Gå til innhold

Den BESTE musa


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror faktisk fyren har bestemt seg for hvilken mus han HAR kjøpt  nå? eller hva.. :-P

Joa, men det er en grei tråd for alle oss andre som også vurderer å kjøpe mus...

 

Her er et ganske enkelt spørsmål til dere som har kunnet sammenlikne: Hvilken av Intellimouse Explorer 4.0 og Logitech MX500 er minst?

Lenke til kommentar
Tror faktisk fyren har bestemt seg for hvilken mus han HAR kjøpt  nå? eller hva.. :-P

Joa, men det er en grei tråd for alle oss andre som også vurderer å kjøpe mus...

 

Her er et ganske enkelt spørsmål til dere som har kunnet sammenlikne: Hvilken av Intellimouse Explorer 4.0 og Logitech MX500 er minst?

MX500/700 er mye tørre og mer klompete enn IE 4.0 kjøpte meg MX700 og angrer sjukt på at jeg ikke kjøpt IE 4.0!! :thumbdown:

Lenke til kommentar

Ser ut til at dere er uenige, da, psilocybe og draboda...

 

Jeg har forresten kjøpt en MX500 på Elkjøp, etter å ha forsikra meg at jeg har 30 dagers returrett. :D Skulle gjerne tafsa på en IE 4.0, for jeg synes MX500 er litt klumpete. Men jeg trenger vel en ukes tid på å komme med en dom, tror jeg...

Lenke til kommentar
Ser ut til at dere er uenige, da, psilocybe og draboda...

 

Jeg har forresten kjøpt en MX500 på Elkjøp, etter å ha forsikra meg at jeg har 30 dagers returrett. :D Skulle gjerne tafsa på en IE 4.0, for jeg synes MX500 er litt klumpete. Men jeg trenger vel en ukes tid på å komme med en dom, tror jeg...

Fikk min M$ Intellimouse 4.0 for en drøy uke siden, og jeg kan trygt anbefale den, slik som jeg vet Psilo også gjør :yes:

Lenke til kommentar
eg har mx500 og er sinnsykt fornøyd med den bruker den sammen med func 1030!!!

en perfekt kombinasjon!!  :thumbs:

Må si meg enig her, det er en veldig bra kombinasjon. Tidligere hadde jeg Intellimouse Explorer 1.0 med en helt vanlig musematte. Etter inkjøp av Logitech MX 500 og func 1030 har aimen min blitt sinnsykt forbedret. 50-100% økning frag rate som infantry i BF1942 jo :wow:

 

Om man ikke spiller FPS så spiller teknologien kanskje ikke så stor rolle, men hvis man spiller seriøst i klan sammenheng, har utstyret mye å si. Det er kjipt å bli pwned fordi pekeredskapet du bruker til daglig ikke er presist nok. Selv de som ikke spiller i laddere bør tenke på at det er faktisk noe av det viktigste utstyret du har på maskinen. De fleste av oss bruker jo den hele tiden. Jeg må le når jeg ser folk bruke 3000 kroner på grafikkort, så kjøper de en hundre kroners gnager på Rimi.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
helst bruk bare vann..

 

etter hva jeg har sett/kjent på er jo icemat bare glass..

hva vasker dere vinduene med vincentya ?

jiff vinduspray/såpevann.. det burde jo vell gå det ?

ice mat er riktig er bare en glassplate men toppen altså muse flaten er behandlet med sandblåsing..

fineste sandblåsinga du får tak i omtrent.

Lenke til kommentar

Jeg har mx700 og det er ingen problemer med spilling med denne.

Har hatt trådløs mus før denne, og der var det problemer med at ting hang litt etter når man hadde raske bevegelser noen ganger,men dette har jeg ikke merket noe til med mx700.

Det eneste problemet jeg har er at når jeg skal lade musa, så er det litt vanskelig og få den til å lade noen ganger.

Tror det kan komme av at jeg slo musa litt engang jeg frika når jeg spelte :D

men ellers er dette en bra mus hvis man skal ha trådløs.

Lenke til kommentar
Microsoft Intellimouse Explorer v2!!!! ruler....

godt vi holder oss saklige ja ;) ..

 

jeg har ikke noe godt sammenliknings grunnlag.. men er veldig fornøyd med min MX700, jeg likte ikke MS sitt alternativ (intelli 4.0).. den var liksom litt for lett i hånden, ingen tyngde, dette gjorde at den var (etter min menig) litt mer ubehagelig å styre, og føltes litt billig.

 

men som sagt, jeg har ikke noe godt sammenliknings grunnlag, da jeg KUN har prøvd intelli 4,0 EN gang. og smaken er som baken, delt i 2....

Lenke til kommentar
BTW: Har dere med mx300 testa mx500?.. synest mx 300 er så utrolig liten jeg.. den kan da ikke være noe god.. (har bare prøvd den litt selv da)

Jeg har både MX300 og MX500, og etter min mening er MX300 overlegen til spilling pga. den enkle oppbyggingen og vekten, mens MX500 er overlegen til alt annet pga. at den ligger bedre i hånden, er litt tyngre og har flere knapper. Det de har til felles er gode drivere, fart og presisjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...