Gå til innhold

Towelroot åpner Samsung-telefoner med ett klikk


Anbefalte innlegg

Jeg har Jdq39.I9295Xxubmk3

Er omtrent klart for å bytte ut dritten til fordel for nexus så jeg slipper å vente på oppdateringer..

samme leksa med note 10.1 min.. den har heller ikke blitt oppdatert på nesten to år.. kjører 4.1.2 enda der.. har vært samsung mann i tre fire år nå, men tålmodigheten begynner å ta slutt, så emten må faenskapen rootes, eller så må det skje et under..

Jeg har Jdq39.I9295Xxubmk3

Er omtrent klart for å bytte ut dritten til fordel for nexus så jeg slipper å vente på oppdateringer..

samme leksa med note 10.1 min.. den har heller ikke blitt oppdatert på nesten to år.. kjører 4.1.2 enda der.. har vært samsung mann i tre fire år nå, men tålmodigheten begynner å ta slutt, så emten må faenskapen rootes, eller så må det skje et under..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ranger vel egentlig min erfaring med mobil-OS som følger:

- Ren Android

- Bloatware-Android

-Apple & co

 

Problemet er at det er ganske langt mellom de to øverste... Mitt neste valg av mobil blir nok bestemt av hvor lett det er å få siste versjon av Android (jeg tar det for gitt at jeg ikke bytter OS, men aldri si aldri). Det vil si enten ren Android (Nexus) eller en toppmodell som får bred nok støtte til at jeg f.eks kan bruke CyanogenMod.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...