Gå til innhold

N GAGE


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tok turen innom telehuset på kvadrat og teste denne, var tomb raider eg spilte..testet den bare i et par minutter, og det var nok for meg..tviler på den kommer til å bli en salgshit.. skal hvertfall ikke ha den.. men det e vel i og for seg en smakssak, sikkert mange som liker den også..

Lenke til kommentar

ehs5: Det folk glemmer med N-gage, er at det i likhet med 3650 faktisk er den mest funksjonsrike mobilen på markedet i dag.

 

Den mangler kamera, men har til gjengjeld (skikkelig) MP3 spiller, og innebygget spillkonsoll.

 

Med en pris på 3000 er det faktisk en veldig billig telefon. Funksjonsmessig knuser den jo alle konkurenter, som f.eks T610, pga at den kjører symbian OS.

 

Så er jo det opp til deg om designet, og den lite smarte plasseringen av høyttaler/mic er noe en kan leve med. Sistnevnte kan jo løses på en glimrende måte med bluetooth handsfree...

Lenke til kommentar
Hehe... Nå er de første spillene cracket... :lol:

 

Noe som betyr, at du kan kjøpe deg et 32MB minnekort, og laste ned spill fra internett, og legge på kortet.

 

N-gage ble plutselig enda mer interessant... :wink:

 

Hvor kan man hente dem ???

 

Please ???

 

Jeg har solgt 73 N-Gage allerede siden de kom.

 

Og jeg vil gerne tilbyde det bedste til mine kunder ;o) :smile:

Lenke til kommentar

Altså, at spillene er cracket betyr altså at spillene er mulig å piratkopiere.

 

Et spill som ikke er "patchet" eller "cracket" før det blir lagt inn på MMC kortet, vil ikke kunne kjøres på N-Gage.

 

Så hvis du har tenkt å hjelpe kundene dine med å laste ned piratkopiere spill, eller selge det, så lurer jeg litt på hvilken bedrift du driver...

 

 

Det blir nok heller iPod enn N-GAGE for meg ja

:?: N-Gage er en mobiltelefon (med spill funksjon) bare sånn at du er klar over det...

 

Jeg pleier vanligvis ikke å kjøpe en MP3 spiller hvis jeg skal ha en mobil (eller en spillkonsoll) :wink:

Lenke til kommentar

Mobiltelefon betyr veldig lite for meg egentlig, om du har en Nokia 1610 og er fornoeyd med den saa er det topp det.

 

Men kommer jeg til aa se folk gaa rundt aa snakke med den telefonen der saa kommet jeg til aa faa meg en god latter.. Styggere telefon kan da ikke finnes..

 

 

Dette lukter fiasko lang vei, det er vel ingen med respekt for seg selv (og over 14 aar) som kommer til aa kjoepe den mobilen der ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...