Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

JA til kjønnshår !


Anbefalte innlegg

Vil med dette slå et slag for kjønnshår på kvinner ! Jeg synes hårete kvinner er både pent å se på og sexy. En stor og fluffy busk viser modenhet,og at jenta tør å være naturlig og fri :) La kjønnshåret gro,jenter !

 

 

Det gjelder kroppshår generelt,for å presisere litt. Det naturlige er det beste :)

Edit: slo sammen dobbeltpost

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Under armene? Har barbert meg i flere år. Leggene? Barberer meg når det må til, men har lyse hår og ikke så mange av dem.

 

Nedentil? Tja, jeg brukte å gjøre det før. Kommer an på den man er sammen med og hva man gidder også, men nå har jeg vennet meg til det og det er vel det som skjer for de fleste som barberer seg der, eller som tar brazilian.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Under armene? Har barbert meg i flere år. Leggene? Barberer meg når det må til, men har lyse hår og ikke så mange av dem.

 

Nedentil? Tja, jeg brukte å gjøre det før. Kommer an på den man er sammen med og hva man gidder også, men nå har jeg vennet meg til det og det er vel det som skjer for de fleste som barberer seg der, eller som tar brazilian.

Så du lar det gro nedentil ? Så deilig da ;)

Lenke til kommentar

Jeg tror de fleste synes det er finest uten hår under armene... :)

Det kommer an på hvor mye hår man har. Heller litt hår enn stubber. Jeg hater stubber.

 

Håret hjelper også til med fordamping ved å hindre hud mot hud. Svette armhuler er ikke akkurat sexy.

Endret av Tåkelur
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Usexy med lite fine kjønnslepper, bedre med hår. Få har fine kjønnslepper og jeg forstår behov for operasjon. Så behold håret, er det mye så friser litt. Sjekkstubber på "musa" er heller ikke noe stas. Og for folk som har mye sex, ikke bare en planlagt gang i uken, eller pr/mnd., vil det være unødig mye arbeid, med daglig barbering.

 

Barberte jenter/damer har også mer infeksjoner, håret beskytter. Kunne nevnt mye mer. Men for meg, er stygge kjønnslepper en potensdreper. Da takker jeg for meg og går.

 

For meg gjør det heller ikke noe, om damene har hår under armene, men de bør kanskje ikke stikke utenfor armhulen, når en står vanlig med armene ned. Gjør heller ikke noe om det er litt hår på beina. Men er det mye og godt stnlig (les mørke), så mener jeg de bør fjernes.

 

For dere menn, som har sex med mange forskjellige ukjente jenter/damer, unngå oralsex. Mye sykdom ute å går! Og bruk kondom.

Endret av Friluftskar
Lenke til kommentar

Fine lepper og behov for operasjon? Har det rabla for deg eller?

Ja, det har sikkert rablet for meg. :) Og for alle ungjentene som legger press på helsvesnet, med forespørsler om kjønnsopperasjoner! Kanskje det ikke er bare meg, som har det synet.

 

Men jeg vet jo at det finnes folk, som "tenner" på et dametruse også og for dem spiller vel ikke utseendet noen rolle.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...