Gå til innhold

FIFA 15 tråden, tidenes mest rævva FIFA utgivelse.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nintendo betalte sikkert EA mer enn MS for å legge den ut for så å trekke den tilbake slik at alle skulle bli enda mer sinna!? :new_woot:

 

Du vet at Origin er EAs egen plattform på PC? Og at det ikke finnes en eneste unnskyldning for at de ikke la den ut (senest) samtidig med Microsoft på Xbox One?

 

 

Edit: Nå laster jeg ned.

Endret av Admiral Necrolamedor
Lenke til kommentar

 

Nintendo betalte sikkert EA mer enn MS for å legge den ut for så å trekke den tilbake slik at alle skulle bli enda mer sinna!? :new_woot:

 

Du vet at Origin er EAs egen plattform på PC? Og at det ikke finnes en eneste unnskyldning for at de ikke la den ut (senest) samtidig med Microsoft på Xbox One?

 

 

Edit: Nå laster jeg ned.

 

 

Har du fått lastet ned demoen ferdig? Her stopper det i hytt og pine.

Lenke til kommentar

 

Nintendo betalte sikkert EA mer enn MS for å legge den ut for så å trekke den tilbake slik at alle skulle bli enda mer sinna!? :new_woot:

 

Du vet at Origin er EAs egen plattform på PC? Og at det ikke finnes en eneste unnskyldning for at de ikke la den ut (senest) samtidig med Microsoft på Xbox One?

 

 

Edit: Nå laster jeg ned.

 

Det var en tull, en dårlig en sådann:)

 

Finnes nok et lass med unnskyldninger, men vi trenger jo ikke godta de :)

 

Når det gjelder hele saken med hvorfor det kommer senere her og der så skal man aldri undervurdere menneskelig svikt :p

Lenke til kommentar

Spilt tre kamper nå, for lite til å gjøre opp en mening enda, men føler at fart kommer til å være veldig OP nå. I siste kampen jeg spilte nå var alt jeg tenkte å gjøre å gi ballen til Messi, og løpe fra/mellom motspillerne og sette den i mål. Noe av det latterligste jeg har sett. Men har ikke fått fikla med no' vanskelighetsgrad enda, regner med at det kan hjelpe litt.

Lenke til kommentar

Merket selv det var veldig lett å utnytte bakrom når man satte på ultra attacking. CPU hang ikke med, men for min del har CPU svært lite å si. Er noe ganske annerledes å spille mot folk og det er først etter en del kamper man merker de virkelige svakhetene og styrkene i gameplay.

 

La merke til nå at det er litt surrete når man skal velge formasjon på team management. er liksom 8 som heter 4-4-2 og man må liksom se på bildene for å finne den rette. bedre om de hadde markert de med Diamond, 4-1-2-1-2, 4-4-2 attacking etc etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...