Gå til innhold

FIFA 15 tråden, tidenes mest rævva FIFA utgivelse.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har info om det finnes ratinger på spillerne på karrieremodus i Fifa 15? Synes det var dritt at man ikke kunne se ratingen på spillerne man ville kjøpe og måtte bruke speidere for å finne det ut i Fifa 14..

 

På Fifa 13 kunne man se ratingen på alle spillere før man kjøpte dem..

Lenke til kommentar

Noen som har info om det finnes ratinger på spillerne på karrieremodus i Fifa 15? Synes det var dritt at man ikke kunne se ratingen på spillerne man ville kjøpe og måtte bruke speidere for å finne det ut i Fifa 14..

 

På Fifa 13 kunne man se ratingen på alle spillere før man kjøpte dem..

Jeg har hørt at det er helt likt som FIFA 14. EA gidder åpenbart ikke å bruke tid på karrieremodusen.

Lenke til kommentar

Jeg storkoser meg iallefall med demoen, god flyt og bedre følelse enn på de tidligere utgavene.

 

Det han på videoen sier med grafikken er både tull og sant, det er mye likt men også mye forbedringer.

 

Jeg er heldigvis ikke blandt de som er kritisk før ett slipp, hadde en mye værre følelse med demoen av 14 enn av dette her iallefall. Litt justeringer så tror jeg fullversjonen blir knall!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Utrolig at isteden for å gi Sony kritikk så velger man å tro MS har betalt EA. GG :)

 

EA har ikke gitt ut demoen til PC enda heller. Tidligere år har den kommet tidlig på morgenen. Merkelig at Xbox-enheter får demoen tidlig, mens PlayStation og PC må vente til langt ut på dagen.

 

Jeg har kritisert Sony for å oppdatere Storen tregt, men det hjelper ikke om Microsoft har en avtale med EA.

 

 

Om det så hadde vært at det var en super hemmelig avtale på gang så er det temmelig ulogisk at alt den skulle omhandle var at demoen ble sluppet noen timer senere på PS :p It makes no sense. Det er jo ikke akkurat som du og alle andre med ps4 har løpt å kjøpt en xbox.

 

Langt større sansynelighet for at det har skjedd noe krøll i prossessen til EA eller Sony.

 

 

Hvorfor er det Sony sin feil? Det er ikke de som utvikler spillet eller bestemmer når det skal bli ferdig/tilgjengelig. De kan jo selfølgelig vente med å legge det ut til offentligheten på PS store, men hvorfor skulle de gjøre det?

 

Som nevnt over, er jo et hav av ting som kan gå gæli fra både Sony og EA sin side. Husker at xbox var langt tregere med en demo tidligere et år da var det på grunn av MS sine rettningslinjer for ting som kunne legges ut på markedsplassed var "brutt". Det var masse krøll og demoen kom dagen etterpå. Likt som nå klikka folk i vinkel på forum :p

Lenke til kommentar

 

 

Utrolig at isteden for å gi Sony kritikk så velger man å tro MS har betalt EA. GG :)

 

EA har ikke gitt ut demoen til PC enda heller. Tidligere år har den kommet tidlig på morgenen. Merkelig at Xbox-enheter får demoen tidlig, mens PlayStation og PC må vente til langt ut på dagen.

 

Jeg har kritisert Sony for å oppdatere Storen tregt, men det hjelper ikke om Microsoft har en avtale med EA.

 

 

Om det så hadde vært at det var en super hemmelig avtale på gang så er det temmelig ulogisk at alt den skulle omhandle var at demoen ble sluppet noen timer senere på PS :p It makes no sense. Det er jo ikke akkurat som du og alle andre med ps4 har løpt å kjøpt en xbox.

 

Langt større sansynelighet for at det har skjedd noe krøll i prossessen til EA eller Sony.

 

 

Du foreslår jeg skal kritisere Sony, dermed får Microsoft ønsket effekt. Xbox kommer ut som en konsoll som får FIFA demoen tidlig, mens PlayStation får kjeft. Du burde bare se twitterkontoen til PlayStation. Det hagler med dritt pga. demoen kommer en dag før på Xbox.

 

Det er vel omtrent første året hvor demoen ikke kommer i US storen dagen den oppdateres. Så tydelig at det er ett eller annet som hindrer det.

Lenke til kommentar

En annen ting som slo meg nå, herregud hvor jeg digger sklimerkene og nedtråkket i gresset ettersom kampen utvikler seg!

 

 

Gjennvinning av ballen er også natt og dag i forhold til 14, nå spretter ikke ballen ut med en gang du prøver å gå i en duell, og den er ikke garantert til å trille over sidelinjene om du jager etter den. Det irriterte meg grønn på 14.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Emils, jeg mente bare at det langt større sjanse for at det er svikt et eller annet sted på veien mellom EA og Sony enn at det er noen hemmelig avtale mellom EA og MS om å utsette demoen noen timer (evt en dag) for Sony. Men for all del, du skal selvsagt få tro og mene hva du vil. :)

 

Oscrue10: MS har nok betalt EA noen slanter for å få Legends og markedsføring osv, men de må jo få lov til å ha et sammarbeid uten at de skal spille skittent av den grunn?

Lenke til kommentar

 

En annen ting som slo meg nå, herregud hvor jeg digger sklimerkene og nedtråkket i gresset ettersom kampen utvikler seg!

 

 

Gjennvinning av ballen er også natt og dag i forhold til 14, nå spretter ikke ballen ut med en gang du prøver å gå i en duell, og den er ikke garantert til å trille over sidelinjene om du jager etter den. Det irriterte meg grønn på 14.

Helt enig med deg på begge punkter.

 

Flyten i Fifa er desidert viktigst og den har blitt bedre:) Gleder meg til å få tatt noen kamper til etterpå :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...