Gå til innhold

Den store LG G3 tråden!


  

158 stemmer

  1. 1. Skal du Kjøpe LG G3?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil si at dette er den beste mobilen jeg har hatt på mange år, og har vist hatt noen. Har ikke hatt noen av problemene som er beskrevet over her.

Dukket opp ett lite ett i går. Det var bår jeg oppdaterte ordboka på tastaturet, la til engelsk og satte på mild autokorrigering, så ble det utrolig tregt. Men ble mye bedre når autokorrigering ble slått av igjen.

 

Men, til dere som har byttet fra dalvik til art. Har dere merket noe forskjell?

Lenke til kommentar

I en annen tråd diskuteres det angående en slags sprekk ved høytaler/ladekontakt på kort/undersiden av telefonen.

Skulle visst ikke være noe problem her i norden sier LG. Bare i Usa/østen.

Men....

Jeg har også antydning til denne lille sprekken på min LG G3.

Har ikke lagt merke til det før jeg leste om det på den tråden.

Min er kjøpt hos NetOnet for kanskje 2-3 mnd siden.

Tror nesten det har vært siden den kom og i hvert fall må det ha blitt til under mine første par ukers bruk.

Ja ja...Gidder vel ikke gjøre noe vesen ut av dette.

Vet man det ikke, så ser man det ikke.

Og det blir ikke verre tror jeg.

Endret av cirka
Lenke til kommentar

Fornøyd med telefonen, men har et par problemer.

 

Får ikke til å rotere skjermen. "Roter skjermen automatisk" er på, og jeg finner ikke noe annet jeg kan slå av/på. Noe jeg overser?

 

Problem nummer to er at noen apper ikke vil fungere når jeg bruker mobildata.

Feks streamingtjenesten WIMP fungerer kunn når jeg er pålogget wifi.

 

Samme gjelder noen nettadresser som feks nettavisen.

Kommer inn på siden, men om jeg klikker inn på en artikkel får jeg en blank side med teksten "Could not process request 33". Her igjen fungerer det som normalt når jeg er bruker wifi.

 

Forslag til løsning? :)

Endret av steff1m
Lenke til kommentar

Har kjøpt den trådløse laderen, og vært veldig fornøyd med den til i dag. Nå ser det ut som den hopper inn og ut av lading hvert 30 sekund, og dermed varsler meg hver eneste gang ladingen fungerer. Veldig irriterende i lengden.

Noen som har hørt om dette/opplevd det selv? Bruker orginal bakside, og ikke Circledekselet nå.

Lenke til kommentar

Har kjøpt den trådløse laderen, og vært veldig fornøyd med den til i dag. Nå ser det ut som den hopper inn og ut av lading hvert 30 sekund, og dermed varsler meg hver eneste gang ladingen fungerer. Veldig irriterende i lengden.

Noen som har hørt om dette/opplevd det selv? Bruker orginal bakside, og ikke Circledekselet nå.

Skjedde da jeg prøvde Art. Funker fint etter at jeg gikk tilbake til Dalvik.
Lenke til kommentar

 

Har kjøpt den trådløse laderen, og vært veldig fornøyd med den til i dag. Nå ser det ut som den hopper inn og ut av lading hvert 30 sekund, og dermed varsler meg hver eneste gang ladingen fungerer. Veldig irriterende i lengden.

Noen som har hørt om dette/opplevd det selv? Bruker orginal bakside, og ikke Circledekselet nå.

Skjedde da jeg prøvde Art. Funker fint etter at jeg gikk tilbake til Dalvik.

 

Trådløse laderen fungerer helt fint for meg med ART. Har siste update som kom igår

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...