Gå til innhold

Den store LG G3 tråden!


  

158 stemmer

  1. 1. Skal du Kjøpe LG G3?



Anbefalte innlegg

G3'en min slo seg av i ettermiddag mens jeg tok et bilde. Fikk ikke slått den på igjen. Tok ut batteriet og satte det inn igjen,. men ville ikke slå seg på. Så tok jeg ut batteriet enda en gang, og hadde det ute litt, og da fikk jeg slått den på igjen.

Jeg har hatt akkurat samme problemet 1 gang, totalt har den slått seg av 5 ganger nå. Kjenner at jeg begynner å angre litt på kjøpet..

Endret av Oyvindp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei igjen Christoffer,

Dette har vi hørt om noen gang og i dem fleste tilfeller pleier det å hjelpe gjennom å gjøre oppdateringen som finnes tilgjenglig og etter det en Hard Reset. Prøv derfor gjerne det gjennom å følge disse trinn:

 

1. Turn off the phone just press power button and select power off.

 

2. Then, press Volume down button and Power button together until the LG logo appears on the screen.

 

3. When the LG logo is displayed, let go of the Power button, keep pressing the Volume down key and then press the Power button once more.

 

4. Once you've done that, the phone will display the factory reset menu.

 

5. Press Power button in order to agree and wait while the hard reset is being completed.

 

Hvis dette ikke hjelper så vil det også komme en ny oppdatering i slutten av august, så vennligst vent på den og ta deretter kontakt med oss hvis problemet gjenstår.

 

Jeg krysser fingrerne for at dette blir løst, og ønsker dere en god helg.

 

Mvh

Karolina, LG Electronics Nordicra LG support:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hm, nytt for meg! (har Telenor, så har ikke vært bortpå det før) Er dette unikt for LG G3, eller er det vanlig på mobiler? Hun har ikke vært borti problemet før på tidligere mobiler, og hun har Tele2.

På Tele2 må dataroaming stå på uansett hvilken tlf du har.

Lenke til kommentar

Hvem ville valgt G3 over Note 3?

Lett g3 pga note kan få innbrenninger i skjerm og er vond å holde i

 

Noen som har Quick Circle og kan fortelle hva de syns om det? Er skeptisk til å måtte fjerne noe fra skjermen hver gang jeg skal bruke den.

 

Jeg liker den veldig godt:) var skeptisk selv men denne er ikke i veien og beskytter tlf bra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...