Gå til innhold

Den store LG G3 tråden!


  

158 stemmer

  1. 1. Skal du Kjøpe LG G3?



Anbefalte innlegg

Da har jeg fått min circle cover i hvit. Den eneste de hadde så jeg bestiller nok en i gull også.

 

Funker kjempebra! Tror ikke det blir riper i skjermen slik coveret til G2 gjorde for noen.

 

Bra kvalitet og ikke for mye spenn. Ligger helt inntil skjermen

 

Dekselet erstatter bakdekselet men den hvite er ikke så "metall"aktig som bakdekselet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg fått min circle cover i hvit. Den eneste de hadde så jeg bestiller nok en i gull også.

 

Funker kjempebra! Tror ikke det blir riper i skjermen slik coveret til G2 gjorde for noen.

 

Bra kvalitet og ikke for mye spenn. Ligger helt inntil skjermen

 

Dekselet erstatter bakdekselet men den hvite er ikke så "metall"aktig som bakdekselet.

 

Får du ladet (om du har den trådløse laderen...) når du bytter bakdekselet da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bra mobil men tror jeg har fått doa... Noen som opplever det kommer pipelyd i headset når den kobles til? Og på bose headset skurrer venstre side til det spilles musikk

Hei. Jeg opplever litt av det samme når jeg kobler hodesett til. Da får jeg en pipelyd som forsvinner når jeg starter å spille musikk. Det gjelder et Bose QC20i, som for øvrig spiller litt for lavt etter min smak. Har ikke fått testet noe annet hodesett enda.

 

En annen ting. Jeg har 16gb versjonen som "bare" har 2gb ram. Jeg synes at den er treg og lugger litt til tider. Ser at telefonen stort sett konstant bruker 1,3-1,6gb ram. Hordan er din erfaring med dette? Jeg er fristet til å bytte den ut og kjøpe en 32gb versjon med 3gb ram, men er ikke så sikker på at denne luggingen blir bedre av det. Jeg endret kjøretiden (som det er oversatt til) til ART og det ble bedre, men ikke optimalt...

Endret av rujo79
Lenke til kommentar

Da har jeg fått min circle cover i hvit. Den eneste de hadde så jeg bestiller nok en i gull også.

Funker kjempebra! Tror ikke det blir riper i skjermen slik coveret til G2 gjorde for noen.

Bra kvalitet og ikke for mye spenn. Ligger helt inntil skjermen

Dekselet erstatter bakdekselet men den hvite er ikke så "metall"aktig som bakdekselet.

 

Får du ladet (om du har den trådløse laderen...) når du bytter bakdekselet da?[/quote

 

 

Ja, dekselet støtter trådløs lading

Lenke til kommentar

Til og med...veldig god kvalitet....

 

Neste litt utrolig.

For en måned siden testet jeg Xperia Z2, for å finne et alternativ til 808 med android.

Den ble forkastet etter 2-3 dager og returnert på angreretten.

For 2 uker siden skaffet jeg meg LG G3, med mål om det samme.

Angreretten gikk altså ut i dag.

 

Konklusjonen er helt klar.

LG G3 tar bedre bilder på de mest vanlige innstillinger enn Nokia 808.

Til dels veldig mye bedre også.

Jeg har tatt en haug med bilder, men avsluttet i dag med noen bilder fra terassen min her hjemme.

Instillingene var de man bruker når man skal ta bilder ganske kjapt. Altså mye automatikk.

 

808 stilt inn på "levende" -"svært høy billedkval" 8 mp pureview. 16/9

LG g3 på 10 mp med auto HDR som også gir 16/9 format.

Resultatet ved første inntrykk var helt tydelig i fordel av LG telefonen.

Så croppet jeg bildene 3 ganger med det samme utsnittet og det ble en så tydelig forskjell at jeg ble veldig overrasket.

LG telefonen takler også skyggene (kveldsol) mye mye bedre. (HDR?)

 

Nå skal det også sies st jeg har testet video og ved vanlig HD opptak stiller de likt.

Ved Zoom under video vinner 808 klart (selvfølgelig).

På lyd er muligens 808 bedre, men ikke mye.

 

Når det gjelder stillbilder har jeg tatt flere kontrollbilder i det siste, for å se om jeg har gjort noe galt.

Men, bildene er virkelig mye bedre på LG telefonen.

Da har jeg vel nådd målet, med å finne en fullverdig androidtlf, med et veldig bra kamera.

Samtidig beholder jeg 808 som reserve.

(Om ikke noen er villig til å gi en veldig bra pris for den? Pen og helt uten riper i lakken.)

Til uken skal jeg i flere dager kjøre over til Vestlandet og kjøre fra sør og ende opp i Trøndelag.

Nokia`en ligger vel i bilen som en veldig god reservetlf tenker jeg.

Det var egentlig overaskende med så stor kvalitetsforskjell.

 

For Nokia 808 er fortsatt en veldig bra kameratlf.

LG G3 er bare bedre på mye.......

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...