Gå til innhold

Akambrukernes bilder - juni 2014


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er det egentlig med rust som er så fengende? Har jo lagt merke til at flere syns dette er veldig stilig å fotografere. Bare lurer på hvorfor. Er det et byfenomen, eller er det sånn at flertallet av Akams fotografer syns dette er stilig?

 

Vet ikke om flertallet synes det er stilig, men personlig så er det noe spennende med forfallet, mønster og farger som rust kan gi. Noe av de kuleste bildene jeg har tatt, synes jeg selv i alle fall, er fra en bilkirkegård full av rustne biler.

 

Man må nok like abstrakte bilder for å like rust-bilder, tror jeg. Men det er ikke dermed sagt at jeg liker alle typer abstrakte bilder selv. Vanskelig det der. Hehe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Hva er det egentlig med rust som er så fengende? Har jo lagt merke til at flere syns dette er veldig stilig å fotografere. Bare lurer på hvorfor. Er det et byfenomen, eller er det sånn at flertallet av Akams fotografer syns dette er stilig?

 

Vet ikke om flertallet synes det er stilig, men personlig så er det noe spennende med forfallet, mønster og farger som rust kan gi. Noe av de kuleste bildene jeg har tatt, synes jeg selv i alle fall, er fra en bilkirkegård full av rustne biler.

 

Man må nok like abstrakte bilder for å like rust-bilder, tror jeg. Men det er ikke dermed sagt at jeg liker alle typer abstrakte bilder selv. Vanskelig det der. Hehe.

 

Det er nok sånn at jeg også av og til finner rusten spennende.. men så har jeg jo fått et forhold til rust som er "huff.. nå må jeg pusse det bort". Kanskje jeg bør prøve litt foto av det jeg også.. har funnet et "museum" for gamle vegvesen-ting her i bygda.. gamle lastebiler, traktorer og mye annet gjennomrustne greier jeg ikke aner hva er.. Får ta meg en tur med tanken på å fotografere litt, på nært hold, til nå er det bare et sted jeg går forbi når jeg er på tur med hunden. Kanskje jeg da får opp øynene for hva som er spennende med slikt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...