Gå til innhold

SAMLETEST: Så gode er mobilene i sollys (Ekstra)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Latterlig at lumia serien ikke er testet....

Er jo en av de bedre mobilene når det kommer til lesbarhet i sollys...

Den er ikke en av de bedre. Den er best enkelt å greit. Man ser glatt film, spill og leser nyheter i steiksola med den. Så den er sikkert ikke med fordi den ikke er en nyhet lengre.

• Liker 4
Skrevet

Trenger ikke å gå så høyt opp i Lumiaserien for å få perfekte skjermer i sollys. Lumia 925 er fantastisk i sollys.

Lumia 920, 925, 1020 og 1520 har alle gode skjermer for sollys. Eneste jeg er usikker på er 820, 630 og de andre billigversjonene.

Skrevet

Slenger meg på kritikk bølgen her. Rett og slett amatørmessig å ikke ta med én av toppmodellene i Lumia serien. 1520 er fantastisk i sollys.

• Liker 4
Skrevet

S4 Active hadde kanskje vært mer relevant i denne testen ettersom den markedsføres som "en utendørs mobil"

Min erfaring er at den er veldig bra selv i påskesol på fjellet. Har nå en S5. Den også er bra slik som testen også viser.

Gjest medlem-169651
Skrevet

Har selv S4 active og har ikke noe prblem med den i solo

Hvordan er den i Fanta da?

Skrevet

Helt enig i at Nokia lumia 1520 skulle vært med. Den hadde gruset alle andre i testen. Den er helt fantastisk i sollys:)

• Liker 1
Skrevet

Gikk nettopp fra min gode gamle N8 som ikke ville lade lenger, til en S4. Ble overrasket over hvor dårlig Galaxy-en er i sollys. Mulig jeg tar feil, men jeg kan ikke huske å måtte gjøre noe for å kunne se skjermbildet på Nokia-en, uansett forhold.

Skrevet

Også jeg har en 1520, og synes den er utrolig bra i sollys. Overlegent alt jeg tidligere har hatt.

Disse andre telefonene kjenner jeg ikke veldig godt, men en sammenligning hadde vært interessant...og det er det visst flere som er enig i.

• Liker 1
Skrevet

Skuffet over at amobil ikke tester skikkelig.

Dette blir som en test hvor en finner ut hva som er best å slå inn spiker med. En tester stein, skiftenøkkel og rørstomp, men det mest egnede, hammer, nei det er ikke en gang med i testen.

• Liker 3
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...