Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Ikke møte opp til tannlege time?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg våknet nå nylig og så jeg hadde glemt av en tannlege time som jeg skal ha imorgen, men det er altfor sent å avbestille/flytte timen, så jeg lurte på om jeg blir belastet for å ikke møte opp imorgen og gir beskjed før jeg har timen om at jeg ikke kan. Er 17 år altså :-)

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du 17 år er det vel uansett gratis å gå til tannlegen,

eller har det endret seg siden jeg var under 18?

 

Er man over 18 år og ikke avbestiller innen rimelig tid er det vanlig å bli belastet for dette.

Jeg er 17. år ja og ja det er gratis :-) Men de blir vell ikke særlig fornøyde, men kan ikke noe for det dessverre :-/

Lenke til kommentar

 

Men du bør ringe og si fra om at du ikke kommer uansett, og beklage at du ikke fikk gitt beskjed i tide. Tar seg mye bedre ut.

Var det jeg planla :-) Har en veldig kraftig influensa skjønner du!

 

Tror det skal gå greit hadde selv en kraftig influensa en gang jeg var hos tannlegen var grusomt hver gang han fylte med vann i munnen føltes det som jeg druknet siden jeg var potte tett i nesen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg fikk en liten regning en gang siden jeg glemte og dra til tannlegen da jeg var 16 år men den var bare på 250 kroner. Jeg sa ikke ifra til tannlegen og de fikk derfor ikke satt inn en annen pasient i min time som kunne vært en betalende pasient. Så jeg trur du kan få en regning dersom du ikke kommer uten og si ifra. Sier du ifra så er det ikke så farlig så lenge du gjør det et par timer før timen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...