Gå til innhold

Microsofts Surface Pro 3 lansert


Anbefalte innlegg

Den ene tingen jeg tror folk flest ikke forstår med SP3 er at det ikke er ment å være en bedre tablet enn iPad og en bedre laptop enn en MacBook.
Det er ment å være en bedre laptop enn en iPad og en bedre tablet enn en MacBook, og det er den på begge områder

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den ene tingen jeg tror folk flest ikke forstår med SP3 er at det ikke er ment å være en bedre tablet enn iPad og en bedre laptop enn en MacBook.

Det er ment å være en bedre laptop enn en iPad og en bedre tablet enn en MacBook, og det er den på begge områder

 

Hvem bryr seg om hva den er "ment å være", det kan være den er ment å være produktet som gjør at jeg når nirvana for alt jeg bryr meg, det eneste som betyr noe er hva produktet er, ikke hva det er "ment å være".

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om vi først snakker bedriftsbrukere så har vel brorparten gratis datakort inkludert? Selv de med vanlig L og XL abonnement har jo ofte datatvilling inkludert gratis, kostnaden for datatvilling er jo sjeldent så alt for dyrt.

 

Dele data fra telefonen er så strømslukene at med dagens telefoner hvor hvert ekstra minutt med batterilevetid er dyrebart for veldig mange så tror jeg da dette er høyst reelt tema? Du har jo ikke nødvendigvis telefonen raskt tilgjengelig til en hver tid heller?

 

 

EDIT:

 

Jeg kan selvfølgelig ikke snakke for andre men det selges forsvinnende mange Apple iPad modeller med 3G / 4G / LTE så det å ikke i ha et alternativ for de som kan være ute etter det virker jo temmelig svakt i denne typen produkt.

 

De aller aller fleste IPAD selges uten.

Jeg har aldri sett behov for 3G/4G på mine Ipads siden jeg har gratis dataabo fra jobb i mobil. Når det er i mobilen kan også andre i familien dele samme linje. Jeg har jo alltids med meg mobilen uansett. (og alltid tilgang på ekstra strøm)

Lenke til kommentar

Den ene tingen jeg tror folk flest ikke forstår med SP3 er at det ikke er ment å være en bedre tablet enn iPad og en bedre laptop enn en MacBook.

Det er ment å være en bedre laptop enn en iPad og en bedre tablet enn en MacBook, og det er den på begge områder

 

Dette er faktisk oppskriften på et dårlig produkt. "A jack of all trades, a master of none".

Lenke til kommentar

 

 

Den ene tingen jeg tror folk flest ikke forstår med SP3 er at det ikke er ment å være en bedre tablet enn iPad og en bedre laptop enn en MacBook.

Det er ment å være en bedre laptop enn en iPad og en bedre tablet enn en MacBook, og det er den på begge områder

Dette er faktisk oppskriften på et dårlig produkt. "A jack of all trades, a master of none".

kan jo diskuteres. En mobil er jo typisk det men har allerede utkonkurrert en masse "mastere" for mange. AtW
  • Liker 1
Lenke til kommentar

De første reviewene er ute (the verge, endagded og Cnet)

 

Jeg har jo den første Pro som ble kjøpt på lauch day, synes fortsatt at den er litt overprised om man tar med keyboardet og muligens jeg kunne ha ønsket meg enda litt bedre batteri-tid sammenlignet mot iMac'ene, i tillegg til er det kanskje litt rart at dem gikk for HD4400 med tanke på 5-serien.

 

Uansett starter jeg på mastern til høsten og denne tror jeg er midt i blinken for meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De første reviewene er ute (the verge, endagded og Cnet)

 

Jeg har jo den første Pro som ble kjøpt på lauch day, synes fortsatt at den er litt overprised om man tar med keyboardet og muligens jeg kunne ha ønsket meg enda litt bedre batteri-tid sammenlignet mot iMac'ene, i tillegg til er det kanskje litt rart at dem gikk for HD4400 med tanke på 5-serien.

 

Uansett starter jeg på mastern til høsten og denne tror jeg er midt i blinken for meg.

 

Hadde denne kommet i fjor, så hadde den vært helt perfekt til min master innen formgivning, kunst og håndverk. Som nesten utelukkene dreier seg om bilderedigering i PS (dog det er en meget tung psb fil på 5,6 giga, så den må i tilfelle være sterk nok, noe en i7 prosessor med 8 gb skulle være)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...