Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Første gang anal


Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg og dama er blitt enig om at vi ønsker og prøve anal, hun har prøvd det 1 gang før da hun var svært beruset. Selv har jeg aldri prøvd det før

Lurer på om noen har noen tips til hvordan dette skal gå best mulig for seg, er klar over at det neppe blir noen suksess første gang. Har tenkt og bruke glidemiddel, er det noe annet som er bedre? Er det en fordel og fingre henne først, for og få den lettere inn? Lurer og på hvordan stilling som kan passe seg seg første gang?

Ellers om det er noen gode råd og komme med, så bare rop ut! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Bruk kondom, glir lettere og ikke minst hygienisk. Om anal blir avbrutt pga div årsaker så kan man ta av kondomen og evt ta på ny før man kjører på foran. Anbefaler å skaffe kondomer som er ekstra tykke, de tåler mer, anal har ikke noe naturlig "glidemiddel" og selve avføring kan inneholde endel "nasty" bakterier etc.

 

2. Hun bør tømme seg bak først, om hun klarer. Det kan være lurt å bruke en liten "Douche" som fåes på apotek og erotiske foretninger. Små flasker med en tynn tut, fyll på med lunkent vann og fyll rektum forsiktig. Det løser opp og hjelper henne til å evt tømme seg. (Edit - grunnen til dette er at om hun har avføring i nedre del, så vil du skyve dette oppover, er den hard avføring så kan det være veldig vondt, eller kan til og med skade tarmveggene, derfor er det viktig at den som skal bli penetrert er så tom som mulig i ende tarmen).

 

3. Bruk nok glidemiddel, bedre med for mye enn for lite! Anbefaler skikkelig silicon basert glidemiddel som ikke kan ødelegge kondomer. Styr unna vaselin, babyolje etc om man skal bruke kondom. Kjøp da glidemiddel på erotisk foretning eller apotek! Vannbasert kan "tørke" ut ved at kroppstemperatur fordamper vanninnholdet og at kroppen suger til seg fuktigheten. Siliconbasert legger igjen en siliconhinne som gjør det silkegladd og ikke tørker ut! Det kan være lurt å ha en PVC/Latex hanske og bruke denne sammen med glidemiddelet til å smøre inn henne og foreberede henne litt med å få inn en finger først, la den være der litt og så veldig sakte i starten litt ut og inn. Så bruk to fingre, deretter evt tre. Basert på hvordan hun responderer.

 

4. Bruk nok tid og la henne styre tempoet! Ofte er det lurt at når penis penetrerer analen at man tar det veldig rolig i starten, stopp om hun sier stopp, så til slutt har du fått penis helt inn. Da kan det være lurt å holde den der stille i 10-15 sekunder før man som med fingrene går sakte ut, men ikke trekke helt ut. Så sakte inn igjen, lytt til henne og øk tempo etter som hva hun ønsker.

 

5. Om dette ikke går helt "supert" første gangen, så ikke se på det som ett nederlag, se på det som erfaring rikere. Kan hende hun trenger flere forsøk før det oppleves som perfekt og supert! Det kan også kanskje være en fordel om hun "trener" opp analen til å ha ting der ved å bruke buttplugs, de kommer i forskjellige størrelser og former, noen oppblåsbare, med og uten vibrering. Finn passe størrelse og så kan hun f.eks bruke den her og der i ønsket tidsintervaller, da venner man seg til å ha ting opp i rumpa.

 

Håper dette hjelper litt, spør om du lurer på mer. :)

 

Edit2 - Husk at tarmen går rett opp noen cm før den bender seg bakover mot ryggen, så pass på at du prøver å følge den naturlige veien og ikke presser andre veier, dette vil gjør det ubehagelig/vondt og kan også skade tarmveggene. Tarmene og annen "innmat" der vil selvsagt flekse litt, så lytt til henne, sørg for at hun får en flott opplevelse av dette. :)

Ref bilde fra no.wikipedia.org

210px-Female_anatomy.svg.png210px-Male_anatomy.png

Endret av Zimon
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Heisann! Jeg og dama er blitt enig om at vi ønsker og prøve anal, hun har prøvd det 1 gang før da hun var svært beruset. Selv har jeg aldri prøvd det før

Lurer på om noen har noen tips til hvordan dette skal gå best mulig for seg, er klar over at det neppe blir noen suksess første gang. Har tenkt og bruke glidemiddel, er det noe annet som er bedre? Er det en fordel og fingre henne først, for og få den lettere inn? Lurer og på hvordan stilling som kan passe seg seg første gang?

Ellers om det er noen gode råd og komme med, så bare rop ut! :)

 

Glidemiddel !!!! Kondom er ingen nødvendighet dersom du ikke skal inn i musa etterpå. Dersom du skal det må du huske kondom også!!

Lenke til kommentar

 

Heisann! Jeg og dama er blitt enig om at vi ønsker og prøve anal, hun har prøvd det 1 gang før da hun var svært beruset. Selv har jeg aldri prøvd det før

Lurer på om noen har noen tips til hvordan dette skal gå best mulig for seg, er klar over at det neppe blir noen suksess første gang. Har tenkt og bruke glidemiddel, er det noe annet som er bedre? Er det en fordel og fingre henne først, for og få den lettere inn? Lurer og på hvordan stilling som kan passe seg seg første gang?

Ellers om det er noen gode råd og komme med, så bare rop ut! :)

 

Glidemiddel !!!! Kondom er ingen nødvendighet dersom du ikke skal inn i musa etterpå. Dersom du skal det må du huske kondom også!!

 

tja, aldri hatt analsex med kondom og ofte hatt vaginal sex etterpå..... så lenge dama er ren der bak i forkant så går det som regel bra, og så føles det så mye mere tabu og opphissende også ;)

 

Det kommer til å gjøre vondt i starten, Gå frem veldig sakte men ikke bli sånn overforsiktig og spørre om det går bra hele tiden, les dama sitt kropps-språk og tilpass deretter, ikke spør "går det bra?" en million ganger, totalt guttevalp-usexy-syndrom. Vær selvsikker og få dama til å være trygg på at du styrer skuta og at hun kan stole på at du ikke gjør henne vondt og gir henne pusterom når det trengs, da blir det bra analsex etter hvert.....

 

Anonymous poster hash: c4c8b...146

Lenke til kommentar

Jeg og min eks fant ut at doggystyle var den beste posisjonen for henne. Vi kjøpte også silicon basert glidemiddel som ga god glid å ikke noen smerter for henne.

 

Litt tilleggs info: Jeg syntes ikke anal sex var noe særlig. Ble alt for lite friksjon der inne til at jeg klarte å beholde ereksjonen oppe. Dette er jo seff forskjell fra person til person, men foretrekker musa fremdeles da den har endel muskler og slikt som ikke finnes i rævhølet :p

Lenke til kommentar

 

Prøv dette produktet.

Hjelper overaskende mye!

 

http://www.kondomeriet.no/produkt/anal-eaze-krem/9773020

 

 

Anonymous poster hash: a936e...f38

 

 

 

Anbefales IKKE å bruke bedøvende krem!

 

At det gjør vondt er signaler fra kroppen en skal lytte til. Fort gjort å få skader om en kjører på med krem som bedøver.

 

Med forberedelser, god tid og god glid så gjør ikke analsex vondt. Jenta trenger tid på å slappa av bak der, på å bli strukket ut. En liten plugg kan være fint å bruke.

 

En ting å huske på - rumpehullet har 2 ringmuskler (indre og ytre ringmuskel), og begge må strekkes. Anus/den ytre ringmuskelen kan hun selv styre/bevisst slappe av. Når du kommer innenfor den første ringen er det greit å vente litt, la hullet strekke seg og slappe av. Du vil antakelig kjenne at det stopper opp innenfor, og det er den neste muskelringen. 

Endret av inox
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...