Gå til innhold

Hvem heier du på i VM?


Maefteda

  

98 stemmer

  1. 1. Hvilket lag heier du på i VM?



Anbefalte innlegg

Jeg håper på Italia. Som alltid. Forrige VM hadde de et tamt lag. Nå har de et spennende lag som jeg gleder meg til å se. Hvem vil spille spiss? Blir Pirlo like cool og dominant som i EM? Forsvaret virker meget trygt. Spent på om Buffon kan holde like høyt nivå som alltid. Ellers håper jeg på denne rekkefølgen:

 

1. Italia

2. Nederland

3. Uruguay

4. Kroatia

5. USA

 

Håper ikke noen spesielle gjør det dårlig. Unntatt Tyskland. de er så kjedelige.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det at amerikanerne i det hele tatt kaller fotball for "soccer" er god nok grunn til å ikke heie på dem.

Hater du også Socceroos fra Australia eller er det bare amerikanerne du ikke liker som kaller det Soccer. Uttrykket "soccer" kom fra England forresten

 

Hvorfor må et lag med lang tradisjon vinner? Hvorfor ikke Japan eller Australia?

Lenke til kommentar

Hvem heier dere på i VM? Skriv gjerne opp rekkefølgen på hvem du håper vinner og gjerne også hvem du IKKE håper vinner.

 

Hvem jeg håper vinner VM:

 

1. Italia

2. Japan

3. Argentina

4. Frankrike

5. Brasil

 

Hvem jeg IKKE håper vinner VM:

 

1. USA

2. Tyskland

3. Uruguay

4. Portugal

5. England

 

 

Håp:

 

1 Argentina

 

2 England

 

3 En outsider

 

Håper ikke: Spania, Italia.

 

Spania kun pga nå har de vunnet så mange store på rad. Får være nok. Dessuten har de finalelagene i CL på lørdag.

 

Realistisk/hvem vinner? Enten Spania, eller Brasil mest pga hjemmebane.

Lenke til kommentar

 

 

Det at amerikanerne i det hele tatt kaller fotball for "soccer" er god nok grunn til å ikke heie på dem.

"Soccer's for suckers".

Is that why more american watch the World cup than NBA finals or baseball World seriestart ?

 

 

They don't. De har det påslått men følger ikke med. De vet ikke spillere eller lag eller noenting.

 

Men ser gjerne at USA gjør det bra. De var i kvartfinale i 2002 men hadde dommeren mot seg

Lenke til kommentar

 

Det at amerikanerne i det hele tatt kaller fotball for "soccer" er god nok grunn til å ikke heie på dem.

Hater du også Socceroos fra Australia eller er det bare amerikanerne du ikke liker som kaller det Soccer. Uttrykket "soccer" kom fra England forresten

 

Hvorfor må et lag med lang tradisjon vinner? Hvorfor ikke Japan eller Australia?

 

 

Skandinaver er veldig tradisjonelle. Hellas vant jo EM i 2004 men sånt hender sjelden, nesten aldri. Hvis en "joker" vinner blir det kanskje Elfenbenskysten/ Ivory coast /Côte d'ivoire. Avhenger mye av Yahya Touré på Man City. Drogba litt gammel nå

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Det at amerikanerne i det hele tatt kaller fotball for "soccer" er god nok grunn til å ikke heie på dem.

"Soccer's for suckers".

Is that why more american watch the World cup than NBA finals or baseball World seriestart ?

They don't. De har det påslått men følger ikke med. De vet ikke spillere eller lag eller noenting.

 

Men ser gjerne at USA gjør det bra. De var i kvartfinale i 2002 men hadde dommeren mot seg

Du undervurderer det som skjer i USA. Tenåringer elsker sporten og vet hva de snakker om Du finner ikke en avis som ikke snakker om det som skjedde med Landon Donovan igår.

 

MLS has caught up with Major League Baseball in popularity among Americans aged 12 to 17 as both leagues have 18 percent of that demographic calling themselves avid fans. While MLB was founded in 1869, MLS has been around since 1996.

 

http://www.soccerbyives.net/2014/03/catches-popularity-americans.html

 

Amerikanere kjøper de mest billettene til VM unntatt Brasilianerne

http://mashable.com/2014/04/03/world-cup-fever/

Endret av jjkoggan
Lenke til kommentar

Siden Norge er ikke-eksisterende i internasjonale turneringer, har jeg alltid endt opp med å heie på England siden jeg har familie fra de britiske øyer.

 

Hvem jeg håper på vinner:

 

1. England

2. Tyskland

3. Uruguay

4. Belgia

Hadde også vært artig å se USA gjøre det bra.

 

Hvem jeg håper ikke vinner:

 

Ingen sterke meninger, men Italia/Spania/Brasil har jeg fått nok av de siste årene.

Lenke til kommentar

Eg har som regel grådig dårlege grunnar til å rangere lag i VM og EM. Spesielt dei eg ikkje likar. Har no alltid likt Ghana og Italia i mesterskap, og som Liverpoolsupporter er det naturleg å ha ein viss sympati med England og Uruguay i år. Som alle andre er eg grådig spent på Belgia.

Spania er eg sabla lei av, Frankrike sitt landslag har eg aldri likt, Nederland har RvP, Argentina meg her og der og Brazil vil eg berre ikkje skal vinne. Kun på faen.

 

Håpar:

1. Ghana

2. Italia

3. England

4. Uruguay

5. Belgia

 

Håpar ikkje:

1. Spania

2. Frankrike

3. Brazil

4. Argentina

5. Nederland

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...