Newman Skrevet 18. februar 2002 Skrevet 18. februar 2002 Har hørt noen rykter om Quake 4. Er det sant eller er det bare tull? Id sa jo at de ikke kom til å lage noen flere Quake spill fordi de følte at quake serien var "komplett". Men ivertfall, hvis q4 kommer så håper jeg de har med noen nye våpen....
TST Skrevet 18. februar 2002 Skrevet 18. februar 2002 Raven Software bekreftet i fjor at de kommer til å utvikle Quake 4. Det er den nye Doom teknologien som skal bli brukt, og det vil bli fokusert ekstra mye på en god singleplayer opplevelse. Men dette er et prosjekt som er en stund inn i fremtiden, og vil uansett ikke bli lansert før etter nye Doom.
Toa Skrevet 18. februar 2002 Skrevet 18. februar 2002 Er det med shockrifle, så kjøper jeg det. :smile:
pizzabud Skrevet 18. februar 2002 Skrevet 18. februar 2002 eller en mere effektiv maskingever eller aller helst minigun.. ble driiitskuffa over det pinglete maskingeveret i quake3, selv blasteren i quake2 var mere effektiv :sad:
b-real Skrevet 18. februar 2002 Skrevet 18. februar 2002 Quote: TST skrev (2002-02-18 03:27):Raven Software bekreftet i fjor at de kommer til å utvikle Quake 4. Det er den nye Doom teknologien som skal bli brukt, og det vil bli fokusert ekstra mye på en god singleplayer opplevelse. Men dette er et prosjekt som er en stund inn i fremtiden, og vil uansett ikke bli lansert før etter nye Doom. Men da tur jeg isåfall at Q4 vil bli en stooor skuffelse, forde spillene som raven software hittil har gitt ut og som jeg har testet så har de ikke akkurat ligget høyt på rang-stigen min. Får da indelig håpe at Doom-teknologien blir en god hjelper.
Danny Skrevet 18. februar 2002 Skrevet 18. februar 2002 Quote: On 2002-02-18 15:31, B|Real skrev: Quote: TST skrev (2002-02-18 03:27): Raven Software bekreftet i fjor at de kommer til å utvikle Quake 4. Det er den nye Doom teknologien som skal bli brukt, og det vil bli fokusert ekstra mye på en god singleplayer opplevelse. Men dette er et prosjekt som er en stund inn i fremtiden, og vil uansett ikke bli lansert før etter nye Doom. Men da tur jeg isåfall at Q4 vil bli en stooor skuffelse, forde spillene som raven software hittil har gitt ut og som jeg har testet så har de ikke akkurat ligget høyt på rang-stigen min. Får da indelig håpe at Doom-teknologien blir en god hjelper. raven lager jo genile spill sof for eksempel et av de råeste spill
the_ruthless Skrevet 18. februar 2002 Skrevet 18. februar 2002 "Soldier of Fortune" var gøy nok... Raven holder vel på med blant annet "Jedi Knight II: Jedi Outcast" og "Soldier of Fortune 2" nå...?
Zardoz Skrevet 18. februar 2002 Skrevet 18. februar 2002 Men da tur jeg isåfall at Q4 vil bli en stooor skuffelse, forde spillene som raven software hittil har gitt ut og som jeg har testet så har de ikke akkurat ligget høyt på rang-stigen min. Får da indelig håpe at Doom-teknologien blir en god hjelper. Jeg synes da Elite Force var et ganske brukbart spill - bare så altfor kort. (Det _var_Raven som laget det?)
pizzabud Skrevet 18. februar 2002 Skrevet 18. februar 2002 Quote: On 2002-02-18 18:26, Mulch skrev:pizzabud: hysj.. hmm, var ikke dette en "litt" unødvendig post?
nekroz Skrevet 18. februar 2002 Skrevet 18. februar 2002 Quote: On 2002-02-18 21:10, pizzabud skrev: Quote: On 2002-02-18 18:26, Mulch skrev: pizzabud: hysj.. hmm, var ikke dette en "litt" unødvendig post? Akkurat like unødvendig some dine Starcraft og AWP poster... :razz:
siDDis Skrevet 19. februar 2002 Skrevet 19. februar 2002 Quote: On 2002-02-18 15:30, pizzabud skrev:eller en mere effektiv maskingever eller aller helst minigun.. ble driiitskuffa over det pinglete maskingeveret i quake3, selv blasteren i quake2 var mere effektiv :sad: nei du må vera meir offansive med maskingeveret viss du vil vinna!!!
Toa Skrevet 19. februar 2002 Skrevet 19. februar 2002 Vel. Minigunnen i UT er ihvertfall ikke for veik. Noen ganger er den rett og slett altfor god. Tar jo og dreper en person med shield på 1 sekund. Det quake trenger er bedre prediction-våpen. Det er for mye aim idag. Shockriflen i UT er jo suveren der. Et feilsteg og du er dau.
Mr.Hassan Skrevet 19. februar 2002 Skrevet 19. februar 2002 Hei! Håper det blir slik som på Quake2..Slik at eg kan være ein liten sau eller helikopter med basoka på hovedet og som spiller basketball..:wink: Mangen som begynte å lurer når ein spilte mot kvarandre i Quake2 når det kom ein liten sau løpande rundt med ein basoka på hovudet..:wink:
pizzabud Skrevet 19. februar 2002 Skrevet 19. februar 2002 Quote: On 2002-02-18 21:49, nekroz skrev: Quote: On 2002-02-18 21:10, pizzabud skrev: Quote: On 2002-02-18 18:26, Mulch skrev: pizzabud: hysj.. hmm, var ikke dette en "litt" unødvendig post? Akkurat like unødvendig some dine Starcraft og AWP poster... :razz: hvorfor er poster om starcraft eller awp unødvendige? en post om det her ville vært det men ikke når topicen ER awp eller starcraft.
Mulch Skrevet 19. februar 2002 Skrevet 19. februar 2002 siDDis: LOL!!!! Bra vits! Hehehehee.. Maskingeværet i Q3 er jo alt for bra. Men en må være litt flink å følge fienden.. pizzabud: Det han mente var at du repeterer deg for mye, derfor er mange av postene unødvendige, tror jeg da.. Uansett, Raven sine spill er OK de, men ser mest frem til Doom 3, er det ikke nå til jul at det skal komme? Da skal jeg oppgradere PC'en min! Er vel på tide å degradere AMD750 og GeForce Pro'en snart! Er sjokkert over at den har holdt i 2 år, begynner å gynge litt nå på de nyeste spillene :/
CAT-scan Skrevet 19. februar 2002 Skrevet 19. februar 2002 Quote: Men da tur jeg isåfall at Q4 vil bli en stooor skuffelse, forde spillene som raven software hittil har gitt ut og som jeg har testet så har de ikke akkurat ligget høyt på rang-stigen min. Får da indelig håpe at Doom-teknologien blir en god hjelper. Heh...bare så du vet det så er Raven Software anerkjent for å være et av de få spillutviklerne som aldri har laget noen dårlige spill, og i tillegg er kjent som "mesterne av FPS-spill". Og jeg er helt enig i de utalelsene.....
Raggie Skrevet 22. februar 2002 Skrevet 22. februar 2002 Tror nok det er enda litt lengre tid til Doom3 kommer, min gjetning er Q3 eller 4 neste år... Doom3 MÅ bli perfekt, men vil nok aldri oppfylle folks forventninger.
Mulch Skrevet 23. februar 2002 Skrevet 23. februar 2002 NEI! Vil ikke vente så lenge! Vil spille et skikkelig id software spill igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå