Gå til innhold

Microsoft sin E3 2014, spekuler og diskuter


Anbefalte innlegg

Ja veldig bra presentasjon av MS. Veldig mange bra spill, selv om de fleste var multiplats. Tviler på at de andre slår dem på mengden spill. Men ser om de andre har noe lurt i bakhånd.

 

 

Scalebound, nå der var et eksklusivt spill som så interessant ut. :D

 

Spent på det, men kan være poop. Allikevel et godt spillstudio, så vi får vente å se.

 

Ja, vi får vente å se hva mer de viser av det fremover. Syntes konseptet var interessant. 4 player drageridende monster hunter aktig spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Langt bedre en i fjor, men de kjører så utrolig safe..

 

Kan noen hversåsnill å finne på noe annet en spill med skyting, drager og dinosaurer, titaner etc? for å ikke snakke om Assassin creed 11 unity.. Ingen som tør å satse på noe nytt? Spill i dag: Same shit different wrapping.

Lenke til kommentar

Dette var litt kjedelig synes jeg. Ingen store overraskelser og dem eksklusive som ble vist så var det få som appellerte til meg.

 

Men Halo samlingen skal uten tvil kjøpes og spilles igjen!

Det skal jeg være enig i. Skal ikke ha Halo da, men var ikke de mest interessante eksklusivene for min del. Det understreker det jeg sa, at multiplats vil dominere i år.

 

Nå er det å gjøre seg klar for EA og nye SW: Battlefront. :D

Lenke til kommentar

For mange multiplatts, hadde håpt på flere overraskende eksklusiver... Scalebound så bra ut, men var jo bare cgi så kan jo ikke vite hvordan det blir.

 

Halo collection, dødsbra, men forventet. Project spark med conker, dødsbra. Forza Horizon 2, bra, men forventet.

 

Hadde håp om mer XO-only. Og Halo 5-gameplay.

Lenke til kommentar

 

Dette var litt kjedelig synes jeg. Ingen store overraskelser og dem eksklusive som ble vist så var det få som appellerte til meg.

 

Men Halo samlingen skal uten tvil kjøpes og spilles igjen!

Det skal jeg være enig i. Skal ikke ha Halo da, men var ikke de mest interessante eksklusivene for min del. Det understreker det jeg sa, at multiplats vil dominere i år.

 

Nå er det å gjøre seg klar for EA og nye SW: Battlefront. :D

 

 

Mye bra multiplats som ble vist. Selv om jeg reagerte på at Call of Duty sine texturer virket helt elendige..mulig komprimering på streamen.

 

EA begynner vel kl 21:00 og så er det jo Ubisoft kl 00:00. Dem pleier jo å ta litt av på sine pressekonferanser...hehe. Men da rekker jeg å løpe å kjøpe en pizza :p

Lenke til kommentar

Jeg fikk det jeg ville ha, plenty av spill. En travel høst på Xbox One hos meg med Halo Collection, Forza Horizon 2 og Sunset Overdrive.

 

Lurer på hvilken pris Halo Collection kommer til å koste, jeg tror den kan koste mer pga når det er multiplayer på alle.

 

Prisen ble nettopp bekreftet på post-show. 60 dollasss

Lenke til kommentar

 

 

Dette var litt kjedelig synes jeg. Ingen store overraskelser og dem eksklusive som ble vist så var det få som appellerte til meg.

 

Men Halo samlingen skal uten tvil kjøpes og spilles igjen!

Det skal jeg være enig i. Skal ikke ha Halo da, men var ikke de mest interessante eksklusivene for min del. Det understreker det jeg sa, at multiplats vil dominere i år.

 

Nå er det å gjøre seg klar for EA og nye SW: Battlefront. :D

 

 

Mye bra multiplats som ble vist. Selv om jeg reagerte på at Call of Duty sine texturer virket helt elendige..mulig komprimering på streamen.

 

EA begynner vel kl 21:00 og så er det jo Ubisoft kl 00:00. Dem pleier jo å ta litt av på sine pressekonferanser...hehe. Men da rekker jeg å løpe å kjøpe en pizza :p

 

ohh pizza høres bra ut. ^_^

 

Hvor så du E3, syntes CoD så pent ut jeg. :hm:

 

Bah, da går jeg glipp av halve den og.

 

Ahhh, det blir jo SW: Battlefront news der. Håper du rekker det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...