Gå til innhold

Call of Duty: Advanced Warfare [2014]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hørt at de har brukt 3 år på dette spillet, så jeg håper det ikke er halveis ferdig.

Uansett, så ser det ut som at de prøver noe nytt denne gangen, og det ser ut som det kan fungere.

 

Det samme sa di vel om Ghost og Black Ops 2.

Er det en ting jeg har lært, så er det å ikke stole en døyt på hva di sier.

Feks, så skulle alt i Ghost være laget fra scratch (lyder, våpen, etc.), husker hvor forbanna jeg ble når den første lyden soldaten min lagde var den samme som i alle COD spill.

 

Ellers synes jeg traileren ser veldig bra ut, men jeg får en følelse av at spillet kunne likesågodt hetet TitanFall Episode 2.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Den mest gøyale funksjonen til nå, imo. er at du kan skru av den exo-skjelett driten.

Føles jo ut som du gamer med hackere :p

 

Edit: så akkurat en multiplayer-film. Nok en gang bryter di løftene om at spillet er laget fra scratch. Så tonnevis med ting resirkulert ifra eldre COD. Går til platekompaniet imorgen, og kansellerer pre-orderen. Hvor lenge skal vi akseptere denne driten?

Endret av Corey
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Det var akkurat som alltid.

 

Alt for små trange maps, ikke noe recoil å snakke om på våpen. Kommer konstant folk og skyter deg bakfra eller fra kant siden spawningen er helt lotto. Eneste forskjell er at man kan dobbel hoppe og booste seg til siden eller framover.

 

Det er for meg som de siste COD(prøvde ikke Ghost) gøy 30 min så trenger man ei god laang pause.

Lenke til kommentar

 

 

Ser Elkjøp har et godt tilbud, men jeg er ikke gammel nok til å springe å kjøpe det selv. Kan jeg kjøpe det i collect store?

Et alternativ er vel å kjøpe disse forhåndsbetalte kodene for å så kjøpe det digitalt.

 

hvor kan jeg kjøpe de? hvordan funker det?

 

 

Finn ut hvor mange xbox live-points (eller psn-valuta) som kreves, og gå og kjøp et slikt kort i nærmeste spillbutikk. Så går du hjem og kjøper det direkte på konsollen og laster det ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...