Gå til innhold

[Løst] Er disse ekte eller fake Ray Ban?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Prøvde noen solbriller i dag på brilleland som jeg syntes var utrolig kule.

 

Ray Ban Round Metal (RB3447)

http://www.ray-ban.com/usa/sunglasses/RB3447%20unisex%201-round%20metal-gold/805289439899

 

Prisen på disse var 1400,- om jeg ikke tar helt feil, men det var mulig å få -200,- på de siden de hadde solbrillekampanje. Men når jeg nå har browset litt på nettet så fant jeg disse på amazon.com

 

http://www.amazon.com/Ray-Ban-ORB3447-Round-Sunglasses-Frame/dp/B0047026MY/ref=sr_1_1?s=apparel&ie=UTF8&qid=1398702619&sr=1-1&keywords=ray+ban+round+metal

 

Man ser på de 2 bildene at det er farge forskjeller, men er det bildet som lurer eller er det 2 forskjellige briller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg er ganske så sikker på at de er ekte, og det er nok bare bildene som er forskjellig! om du bestiller, og det viser seg at de er falske må du jo bare kontakte politiet om så, for å selge falske er jo ulovlig! søk opp på andre sider og hør om de har bestilt fra samme siden før og om de var ekte hos dem:) man merker raskt om de er ekte eller ikke pga kvaliteten på brillene.

Endret av fjortistutta
Lenke til kommentar

Grunnen til at de ser forskjellige ut, kan være at de er tatt i forskjellig lys eller behandlet litt forskjellig. Lyset på brillene på Ray-Ban sine sider er så mørkt at du ikke ser gjennom glasset. På amazon ser du gjennom glasset pga sterker lys og derfor ser de annerledes ut.

 

Jeg tror også det er samme brille, og at det er ekte vare.

 

Hva kommer frakten på? De blir ikke så MYE billigere fra Amazon, tror jeg. Tenker 1200,- i en norsk butikk er en bra pris. :)

Lenke til kommentar

Okei, trykka meg videre nå og så at det ble en del ekstra kroner slengt på på slutten her.

 

 

Items: NOK 623,91 Shipping & handling: NOK 191,20 Total before tax: NOK 815,11 Estimated tax to be collected: NOK 0,00 Import Fees Deposit NOK 203,79

 

Da ble det plutselig 1018,- totalt. Stikker nok heller bare en tur innom brilleland da.

 

Tusen takk for alle svar :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Okei, trykka meg videre nå og så at det ble en del ekstra kroner slengt på på slutten her.

 

 

Items: NOK 623,91 Shipping & handling: NOK 191,20 Total before tax: NOK 815,11 Estimated tax to be collected: NOK 0,00 Import Fees Deposit NOK 203,79

 

Da ble det plutselig 1018,- totalt. Stikker nok heller bare en tur innom brilleland da.

 

Tusen takk for alle svar :)

 

Brilleland tar 300for justering, og vil aller helst at du tar synsprøve hvis du ikke har det fra før.

Lenke til kommentar

 

Okei, trykka meg videre nå og så at det ble en del ekstra kroner slengt på på slutten her.

 

 

Items: NOK 623,91 Shipping & handling: NOK 191,20 Total before tax: NOK 815,11 Estimated tax to be collected: NOK 0,00 Import Fees Deposit NOK 203,79

 

Da ble det plutselig 1018,- totalt. Stikker nok heller bare en tur innom brilleland da.

 

Tusen takk for alle svar :)

 

Brilleland tar 300for justering, og vil aller helst at du tar synsprøve hvis du ikke har det fra før.

 

Synsprøve ved kjøp av solbriller?

 

Justering er da valgfritt, er ikke noe du må betale for.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

 

 

 

 

Okei, trykka meg videre nå og så at det ble en del ekstra kroner slengt på på slutten her.

 

Items: NOK 623,91 Shipping & handling: NOK 191,20 Total before tax: NOK 815,11 Estimated tax to be collected: NOK 0,00 Import Fees Deposit NOK 203,79

 

Da ble det plutselig 1018,- totalt. Stikker nok heller bare en tur innom brilleland da.

 

Tusen takk for alle svar :)

Brilleland tar 300for justering, og vil aller helst at du tar synsprøve hvis du ikke har det fra før.

Synsprøve ved kjøp av solbriller?

 

Justering er da valgfritt, er ikke noe du må betale for.

Jeg måtte betale for det uansett, kanskje det var pga kampanjen..

Lenke til kommentar

Oppdatering.

 

Bestillte brillene tirsdag 29.4 og fikk beskjed om at jeg kunne forvente å motta de 2.5. Den 6.5 ringte jeg dem og spurte hvor brillene mine var og jeg fikk beskjed at de hadde fått en forsinkelse fra Ray Ban og at brillene skulle bli sendt samme dagen, eller dagen etterpå. 2-3 dager etterpå får jeg mail at brillene er forsinket opptil 14 dager. Jeg ringte dem da pånytt igjen i dag får å høre om hvordan det sto til med leveransen. Da fikk jeg beskjed om at de ikke kom til å ta få inn brillene på lager før 30 mai.

 

Tenkte jeg bare skulle dele min hendelse og si at jeg er veldig missfornøyd lensway. Jeg kansellerte orderen min og tar en tur innom brilleland istedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...