Gå til innhold

Kamptråd, PL: Liverpool - Chelsea


Gjest Slettet-w7DZlO15

Anbefalte innlegg

Kan ikke skjønne at tråden er åpen fremdeles. Å ja, Liverpool tapte. Da er det jo greit. Sant allistor og hille?

 

 

#2 Artig og se at noen skriver at Liverpoolsupportene var høyt oppe før kampen. Var det vi som gratulerte hvernandre, eller andre som gratulerte oss (på forhånd)?

Endret av toreae
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@hargo: Fordi han er en av de beste spissene i ligaen, har et bra samarbeid med Suarez, Cou og Sterling og han scorer mål. Det var vel rimelig obvious..:)

 

Ikke lett å komme inn sent i kampen når vi ligger under heller da, tror kampen kunne vært annerledes med 2 spisser fra start.

 

@toreae; Siste delen der, word. Jævlig irriterende med tc og fjortissvennene hans i alle trådene som spammer at ligaen allerede er avgjort bla bla bla.

Endret av Smågal
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Av alle mulige måter å tape denne kampen på, var dette den absolutt det værste måten det kunne skje på. Fyfaen jeg føler med Gerrard nå :(

 

Ikke stort mer å si om kampen. Sturridge&Agger burde ha starta. GG Chelsea/Mourinho.

 

Nå må vi gjøre jobben de siste kampene og be til Fowler om at kjære everton tar poeng mot city. YNWA!

 

Hvorfor Sturridge? Han var elendig etter han kom inn.

 

 

Mistenker at han kjente til skaden og han er også en som liker bakrom. Det fantes kun et vakuum bak Chelsea-forsvaret.

Lenke til kommentar

@hargo: Fordi han er en av de beste spissene i ligaen, har et bra samarbeid med Suarez, Cou og Sterling og han scorer mål. Det var vel rimelig obvious.. :)

 

Ikke lett å komme inn sent i kampen når vi ligger under heller da, tror kampen kunne vært annerledes med 2 spisser fra start.

 

Rimelig obvious at han ikke var helt fit for fight i dag heller. Vil ikke tro han engang hadde sitti på benken om det ikke var for denne kampens vanvittige viktighet.

 

Sturridge er en av de spissene i ligaene når han er "på", i dag var han ikke det, og fungerer ikke Sturridge er han ofte mer en byrde enn en gode å ha på laget.

Lenke til kommentar

Deilig seier igår :) Spess med tanke på at vi hadde Schawrzer i mål, og Azpi på høyre som er han rette side, men litt uvant kanskje, samme med Ivan kan spille som midtstopper, men uvant kanskje. Kalas debut 20 år, nuff said, og Cole som ikke har vært ute i kulden inntil nå nylig. En uprøvd forsvarsfirer med Schwarzer bak dem. Ikke verst å holde nullen mot PL`s giftigste spiss(par)

Lenke til kommentar

David Maddock of Mirror:

Jose Mourinho's cheating Chelsea 'killed football' to triumph against Liverpool

It is terribly sad isn't it? Chelsea spent £35million alone in January on two players, and another near 80m last summer. That`s more than £100million since Mourinho returned, and his tactic to win football matches is to keep the ball from being in play.

It is not only sad, but depressing. The moment when he grabbed the ball and refused to give it to Steven Gerrard, leaving the pair to launch into an unseemly tussle on the touchline, summed so painfully all that is wrong with football. To see a manager of such standing fighting to stop the ball being in play is not farce, but tragedy

  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

Du hadde neppe holdt med United i dag om situasjonen var motsatt.

 

 

Javel? Du kan gjerne fortelle meg alt annet jeg også tenker og gjør. Du må jo vite mye bedre enn meg…

 

 

Heia Chelsea.

 

 

Haha, Nathalie, er det viktigere for deg at United taper enn at ditt eget lag tar den sårt tiltrengte fjerdeplassen? Herlig prioritering.

Jeg har nevnt det før, men Chelsea og Arsenal kommer til å avgi så mye poeng fra de resterende kampene at Liverpool skal ta fjerdeplassen dersom laget gjør jobben sin.

 

 

Selv om jeg igrunn bør håpe på at Chelsea taper, er det noe ved hatet mitt mot Man Utd som gjør at jeg rett og slett ikke unner den klubben et eneste poeng. Morgendagen er intet unntak.

 

 

Så jo.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Så jo.

 

 

Nei.

 

Jeg hadde til og med heiet på Man Utd i ligainnspurten om det var dette Chelsea-laget de kjempet mot.

Under Mourinho. Lær deg å lese.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Chelsea-fans skal angivelig ha spyttet på Hillsborough-memorialen etter kampen.

 

10294385_10152143919977865_5037843461745

 

Ja, for Chelsea-laget som vant CL i 2012 trollbandt oss alle med fantastisk, offensiv fotball.

 

 

Har ikke sagt det heller. "Taktikken" til Chelsea de siste to kampene er det mest ekstreme jeg har sett, med bortekampen mot Atlético som aller verst.

Lenke til kommentar

Hva enkelte supportere gjør kan ikke hele klubben stå til ansvar for. Det er voksne mennesker som gjør dette og de burde ærlig talt vært sjekket for en form for psykisk lidelse. Man er rett og slett helt skutt i hodet når man er i stand til å gjøre sånne ting, men alle vet hvilke jævler som lever.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...