Gå til innhold

AMD vs. Intel


Anbefalte innlegg

Kommer nok til å opprette en tråd/poll av typen "Hvilken CPU-produsent foretrekker du" av samme type som vi har gjort med HK og skjermkort. Dette er en tråd som vi da selvsagt ikke kommer til å stenge, men hvor det vil bli gjennomført streng moderering.

 

Dette kan bli interessant.

 

Man må vel kunne komme med innspill i form av erfaring, og fakta.

Det bør her være et krav om bevisfremføring av noe slag.

Linker til tester, skjermbilder ol.

 

Og. Vær streng mot all form for destruktiv posting som ødelegger diskusjonen.

 

Jeg gleder meg til å lese en seriøs debatt om dette temaet.

 

Tenker den blir satt i gang i starten av neste uke. Nå har vel folk fått rast fra seg litt for en stund.

 

Og ja: Det kommer til å bli streng moderering som tidligere nevnt.

Ser ut som om diskusjonen om Athlon 64 ytelse har gått bra for seg hittil :-)

Så hvis denne skulle gå like bra så burde det bli en god diskusjon.

 

Jeg gleder meg til å lese en seriøs debatt om dette temaet.

Ikke gled deg for tidlig ;)

Det går fort på trynet med disse diskusjonene.

Det kommer en kar med et utrykk, f.eks "AMD er best :woot:" helt uten grunnlag eller noen verdens ting, så er alt i gang, desverre :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Saklige meninger fra en person er helt greit uansett om disse er "riktige" eller "feil" da vi alle er forskjellige og ser ting på forskjellig vis.

Men argumenter som "amd rules" eller "Intel er best" bør overses.

Har en person et saklig synspunkt bør dette respekteres uansett hvor uenig man er, så får man heller argumentere imot da også mest mulig saklig. Det er vel eneste vei å gå for å klare å holde tempen nede i sånne diskusjoner. Husk det ligger mange kroner og flere følelser for mange i den "kassen" de har valgt.

Lenke til kommentar

Amd vs intel er i grunnen en håpløs diskusjon for det kommer stort sett ikke frem noe nyttig det går stort sett på fordommer å hva du liker personlig. For min del så spiller det ikke noen rolle jeg har 2 maskiner en med amd og en med intel og de er begge gode maskiner. Hastighet har mye mer med oppsette på maskinen en akkurat med cpu f-eks defrag av disk o.s.v

Lenke til kommentar
Hvorfor må man alltid stenge disse trådene når de er på sitt morsomste?

Er det kronisk gledesdreping ute å går hos moderatorene eller?

 

Skjønner ikke helt hvorfor vi ikke får lov til å diskutere selv om det blir litt hett noen ganger. Folk klarer som regel å holde seg i skinnet uten å komme med drapstrussler o.l. (tenker spesielt på den amd vs. intel som rundet 100 poster i natt, som ble stengt!)

 

ENIG! :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...