Gå til innhold

Kjøpe eller ikke kjøpe?  

148 stemmer

  1. 1. Skal du gå til innkjøp av OnePlus One etterhvert?

    • Ja, skal kjøpe 16 GB versjonen når den blir tilgjengelig i Norge.
    • Ja, skal kjøpe 64 GB versjonen når den blir tilgjengelig i Norge.
    • Har allerede fått skaffet OnePlus One med 16 GB i fra utlandet.
    • Har allerede fått skaffet OnePlus One med 64 GB i fra utlandet.
    • Ja, men ikke med en gang den blir tilgjengelig.
    • Nei, jeg skal beholde min nåværende telefon så lenge at OnePlus One kanskje ikke er aktuell neste gang jeg skal kjøpe.
    • Nei, telefonen blir uaktuell med at man ikke får kjøpt den i Norge.
    • Nei, telefonen blir for stor med sine 5.5 tommers skjerm.
    • Nei, jeg skal kjøpe en annen Android telefon i fra Samsung, HTC, Sony, LG eller Motorola.
    • Nei, skal heller kjøpe en Oppo Find 7a / Find 7.
    • Kanskje / vet ikke / har ikke bestemt meg.
    • Nei, OnePlus merket er lite kjent i mobilmarkedet, så tar ingen risiko med dem.
    • OnePlus, hvem i granskauen er det?


Anbefalte innlegg

Har OPO 16gb Hvit med CM.

 

Opplever at det er noen (antageligvis) softwarefeil på denne, særlig med snapchat og kamera. Titt og ofte kutter frontkamera eller bakre kamera og fungere, og kamera applikasjonen eller Snapchat henger seg opp. Må restarte mobilen for å få kamera til å fungere igjen, noe som begynner å bli ganske irriterende...

 

Noen som opplever lignende eller har løsning på det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Ebay er vel stort sett den kinesiske versjonen, også vil du ikke ha noen garanti på den.

Kinesiske versjonen er jo identisk. Hvor lang garanti har man hvis man bestiller direkte fra one+ ?

 

 

Den kinesiske versjonen har kinesiske 3g/4g bånd, samt at den har Color OS, IKKE Cyanogen.

 

 

 

Verken den kinesiske eller den som selges på siden til Oneplus støtter 800Mhz båndet, som brukes til 4G utenfor tettsteder. Det er identiske telefoner utenom CM skriften bak på coveret.

 

Den kommer med Color OS, men er superenkelt å installere CM på den.

 

Last ned denne filen: http://dist01.slc.cyngn.com/factory/bacon/cm-11.0-XNPH25R-bacon-signed.zip

 

Kopier den over til telefonen. Start telefonen i recovery, install via SD og finn filen.

Endret av ReGaiN
Lenke til kommentar

Sitter med ipad så jeg gidder ikke lete opp, men er 99% sikker på at det er støtte for ulike frekvenser på Kina og internasjonal modell. Det du sier om 800 MHz stemmer, men det er en forskjell på noen andre frekvenser.

 

Også er det garantispørsmålet da.

Lenke til kommentar

Jaja, så var jeg heldig og fikk fatt en invite via Twitter (anbefales forresten :) ).

 

Nå er jeg inne for å bestille, og har komt til Billing/Shipping adresse. Jeg er jo fryktelig redd for å gjøre feil her, og tenker det er bedre å spørre enn å fucke opp alt. Jeg har tenkt å bruke mailboxde.com etter at folk her inne har anbefalt det. På billing-adresse skal men vel skrive sin egen adresse her i Norge? Og så skrive den tyske adressa på shipping? Av en eller annen grunn får jeg bare valget mellom Canada og USA når jeg skal oppgi shipping-adresse. Ingen andre land er på lista. Hva kommer det av?

 

Jeg hadde satt umåtelig stor pris på raskt svar, ettersom tida går.

 

EDIT: Fant utav hvordan jeg fikk Tyskland opp i lista over land. Det jeg enkelt og greit lurer på da, er om man skal skrive norsk adresse på billing og tysk adresse på shipping, eller den tyske adressa på begge deler?

Endret av NeedEngineer?
Lenke til kommentar

Fått virkelig sansen for denne telefonen nå, og i og med jeg har familie i Danmark, tror jeg skal prøve å skaffe meg en via der. Virker som en utrolig god deal!

Om noen har, hadde jeg vært ekstremt takknemlig for en invite på 64 GB'en, ettersom jeg har familiemeldlem som i tilegg skal i nærmeste tid til Danmark, som kan bringe denne hjem for meg etterhvert. Jaja, uansett, om noen har er jeg veldig interessert :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...