Gå til innhold

Har begynt å bruke MPX


Anbefalte innlegg

Etter lengere tid med handel av PC komponenter fra Komplett, Multicom, PSdata, Microplex så tenkte jeg å prøve MPX.

 

Har nå 2 sendinger fra MPX. Sender inn bestillingen ca kl.1000 på formiddagen og pakkene blir postlagt allerede samme dag. Dette er fantastisk, dette har jeg ikke opplevd før.

 

Etter 2 dager så er pakker her -- MPX meget bra. :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja høres bra ut det der,er litt spent på servicen deres ved reklamasjon/retur, er den bra kan jeg nok bli kunde der.

 

PS: bestiller fra psdata ene dagen henter varene på posten neste dag kl 0900 :wink:

 

å jeg kan love deg at retur der går smertefritt, en maxtor hardisk jeg kjøpte av dem begynte å synge, ringte til dem og sa hva feilen var. Par minutter etter på fikk jeg returbekreftelse i posten der det sto at de skulle med en gang sende en ny tilbake....

Lenke til kommentar

Jeg har brukt Multicom, PS-Data, Komplett (og Center et eller annet før de slo sammen med komplett), PCMax m.fl. I dag valgte jeg å prøve ut MPX etter at Komplett gang på gang forsinket datoen.

 

Jeg så at MPX hadde DVD rommen på lager 20+, så jeg avbestilte fra komplett, og bestilte fra MPX. Men etter noen timer fikk jeg en mail der det står at varen ikke kommer før på mandag og det var en usikker dato. Vel, jeg har ikke noe imot å vente til mandag, så hvis de virkelig sender ut på mandag blir jeg stor fornøyd. Men håper virkelig ikke de gjør som komplett og utsetter det igjen.

 

Men litt rart at det står 20+ på webshoppen, mens i realitet 0?

Lenke til kommentar
Ja høres bra ut det der,er litt spent på servicen deres ved reklamasjon/retur, er den bra kan jeg nok bli kunde der.

 

PS: bestiller fra psdata ene dagen henter varene på posten neste dag kl 0900 :wink:

 

å jeg kan love deg at retur der går smertefritt, en maxtor hardisk jeg kjøpte av dem begynte å synge, ringte til dem og sa hva feilen var. Par minutter etter på fikk jeg returbekreftelse i posten der det sto at de skulle med en gang sende en ny tilbake....

 

Høres bra ut ,det minner litt om psdata, der får jeg reurnr menst jeg snakker med dem og trenger jeg forhåndsretur så får jeg det også,det er noe jeg setter pris på da jeg er avhengig av maskinen til jobben.

Så jeg må vel prøve disse mpx gutta da :wink:

Lenke til kommentar
Ja høres bra ut det der,er litt spent på servicen deres ved reklamasjon/retur, er den bra kan jeg nok bli kunde der.

 

PS: bestiller fra psdata ene dagen henter varene på posten neste dag kl 0900 :wink:

 

å jeg kan love deg at retur der går smertefritt, en maxtor hardisk jeg kjøpte av dem begynte å synge, ringte til dem og sa hva feilen var. Par minutter etter på fikk jeg returbekreftelse i posten der det sto at de skulle med en gang sende en ny tilbake....

 

Høres bra ut ,det minner litt om psdata, der får jeg reurnr menst jeg snakker med dem og trenger jeg forhåndsretur så får jeg det også,det er noe jeg setter pris på da jeg er avhengig av maskinen til jobben.

Så jeg må vel prøve disse mpx gutta da :wink:

 

jeg tror han snakket om psdata.no.. :) men uansett er MPX.no en knallgo' websjappe. har handlet derfra flere ganger uten noe som helst krøll! KEEP UP THE GOOD WORK!

Lenke til kommentar

Har handlet på PSdata, komplett, MPX, multicom +++. Har frem til i dag ikke hatt en eneste dårlig handel. Ingen forsinkelser, ingen varer som måtte tilbake, kort sagt ikke en eneste klage!

 

Har handlet jevnt og trutt i flere år + at jeg har handlet for familie og venner.

 

Kanskje jeg rett og slett bare er født under en heldig stjerne!? :D

 

Kanskje jeg burde prøve en forskjellig butikk hver gang for å sette flaksen min på prøve....hehe

Lenke til kommentar

Har selv bestilt 7-8 bestillinger fra komplett og mpx samtidig (med 1min mellomrom) og fått vrene fra mpx 2dager/dagen etterpå hver gang og komplett sine tar 3-4 dager. har også opplevd hos komplett at de er treige med retur men det fikk jeg kompansasjon for... (byttet gf4ti4600 pga korrupt grafikk) kjøpte kortet når det kom og sendte inn i april i år og i mai så beklaget de at det hadde tatt så lang tid og fikk byttet mot et Radeon 9800pro kort uten extra utgifter.

 

jeg har enda ikke hatt retur med mpx men etter servicen jeg har opplevd der vil jeg tro at det er en _veldig_ smertefri og rask prosess

Lenke til kommentar

Har tidligere kun handlet hos komplett (i 2 år), har ingen gode/dårlige erfaringer da jeg aldri har trengt service eller retur (gullhår ja :D ).

 

Ser at nesten alle i webshopguiden har positive erfaringer med MPX foruten at det kan være litt rot med lagerstatus for noen, det kan kanskje være en ide å høre med dem før bestilling hvis det er noe som haster?

 

Skal prøve dem neste gang så sant de billigere og det er de vel som oftest...

 

Edit: Irriterer meg grenseløst over dem som gir terningkast 6 for bare å ha fått det de bestilte :grumpy: Ødelegger jo hele poenget med webshoperfaringer.

Lenke til kommentar

PS: bestiller fra psdata ene dagen henter varene på posten neste dag kl 0900 :wink:

 

:D

 

Er det bedriftsavtale du har eller? For det hører ikke med til normalitetene at postgangen kun tar en dag (i alle fall ikke så langt nord i landet). Når jeg bestiller fra PsData, så tar det 2 dager fra bestilling til jeg har varen i hende. Og jeg bor litt nærmere PsData enn det du gjør :wink:

Lenke til kommentar

PS: bestiller fra psdata ene dagen henter varene på posten neste dag kl 0900 :wink:

 

:D

 

Er det bedriftsavtale du har eller? For det hører ikke med til normalitetene at postgangen kun tar en dag (i alle fall ikke så langt nord i landet). Når jeg bestiller fra PsData, så tar det 2 dager fra bestilling til jeg har varen i hende. Og jeg bor litt nærmere PsData enn det du gjør :wink:

 

 

Jepp, og de er de eneste som yter dette uten ekstra kostnader,kalles service :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...