Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Jeg hørte nettopp en låt i spilltraileren til det kommende spillet: Test drive unlimited. Denne låta er ganske så kjent og jeg trodde først det var Fatboy slim som hadde laget den, kan godt hende det er de.

 

I refrenget sier de/han/hun? "Who hoo"

Lenke til kommentar

Er vell ikke en sang jeg er ute etter, mer texta.

 

Lager Gitartab av sangen Birgitte med Fattern, men hører ikke hva han synger i tredje værset her:

Du lærte meg å spille Et barn er født i Betlehem

På den ?? fiolinen din

 

Edit:

Jeg trenger mer hjelp. 5. vers:

Det var da det gikk opp for meg

Jeg måtte dumpe deg

Men nå når jeg ser meg tilbake så angrer jeg meg

Da jeg tenker på det som er ??? alt jeg har laget til ære for deg

 

Noen uten nedsatt høresl som hører hva det er? :)

 

Kan laste ned sangen Her.

Endret av ace_ventuora
Lenke til kommentar

Litt dårlig hukomelse, men jeg prøver meg:

Det var en sang som gikk på en reklame for en film på tv3 for ganske lenge siden, det er en rolig sang hvor en man synger. Filmen husker jeg fra reklamen at, det var en mann og en dame, som sto under telt ute i regnet, tror det var krig eller nødhjelp. Den sangen har jeg lurt på lenge!

Lenke til kommentar
Noen som vet hva den sangen i cubus-reklamen heter? Den som går sånn.."do that little thing for me"..eller noe sånt, det er vel cubus..

Sangen heter "Carousal of love" og er skrevet av den norske artisten Marte Wulff. Sangen er spesialskrevet for Cubus, og fremføres av Marte selv. Kjetil Grande fremfører også en versjon.Sangen er produsert av Kristian Landmark og Marius Christiansen i Norsk Filmmusikk.Sangen er ikke utgitt på cd.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...