Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva den beste sangen til Andrea Bocelli heter? Hehe.. Vet ikke så mye om bare at den er nr 1 på en av cdene(tror jeg da) hans og at den er flott. Noen tips? Det var foresten en forykende intro på den.

De to beste sangene hans etter min mening er Con te partiro og Ave Maria :) Begge har fin intro, så du får nesten høre selv og finne det ut :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet hva den beste sangen til Andrea Bocelli heter? Hehe.. Vet ikke så mye om bare at den er nr 1 på en av cdene(tror jeg da) hans og at den er flott. Noen tips? Det var foresten en forykende intro på den.

De to beste sangene hans etter min mening er Con te partiro og Ave Maria :) Begge har fin intro, så du får nesten høre selv og finne det ut :thumbup:

Con te partiro var det. Fantastisk sang. Takker.

Lenke til kommentar

jeg så på "the accidental spy" i natt... lurer bare på hva den låta som begynner ved ruletexten heter.... ikke den som går mens de viser sånne klipp som ble fucka men etter de....

er en sang der det går en rå rytme samtidig som de spiller replikker i fra texten med MYE klang. er inblamdet en elgitar også.....

Lenke til kommentar
Leter etter en sang som muligens er fra 80'tallet. Det er rock med litt piano i og duden synger noe om "Bad company". Her er det jeg husker:

"Bad, bad company, until the day I die".

Bad Company - Bad Company tror jeg det er.

(Fra albumet Bad Company faktisk. Oppfinnsomme folk...)

Lenke til kommentar
Leter etter en sang som muligens er fra 80'tallet. Det er rock med litt piano i og duden synger noe om "Bad company". Her er det jeg husker:

"Bad, bad company, until the day I die".

Bad Company - Bad Company tror jeg det er.

(Fra albumet Bad Company faktisk. Oppfinnsomme folk...)

Takk. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...