Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet noen om sangene som bli spilt under den nye american pie filme ?. Har lett litt på nettet, men fant ikke.. Kan noen hjelpe ?

7438708[/snapback]

Hvis du lurer på hva ei låt i en bestemt film eller fjernsynsserie heter så kan du bruke IMBD Soundtrack Search eller bruke hovedsøket til IMDB for å finne filmen og så trykke i menyen til venstre på linken Soundtracks.

 

http://www.imdb.com/title/tt0328828/soundtrack

Lenke til kommentar
hvilke sanger blir spilt i denne videoen fra
?

7438567[/snapback]

 

 

Jeg tok ikke alle, men det som var hip-hop gikk greit.

Her har du de fleste hvertfall:

 

2pac feat Dr.Dre - California Love

Soul Kid - More Bounce (In California)

J-Known - Tipsy

Snoop Dogg feat. Pharell - Drop it like it's hot

Fat Joe - Lean Back Remix (Feat. Lil Jon, Eminem, Mase & Remy Martin)

D4L - Laffy Taffy

 

Og den siste er jeg sikker på jeg vet, men klarer ikke huske den. :hmm:;)

Lenke til kommentar
Vet noen om sangene som bli spilt under den nye american pie filme ?. Har lett litt på nettet, men fant ikke.. Kan noen hjelpe ?

7438708[/snapback]

Hvis du lurer på hva ei låt i en bestemt film eller fjernsynsserie heter så kan du bruke IMBD Soundtrack Search eller bruke hovedsøket til IMDB for å finne filmen og så trykke i menyen til venstre på linken Soundtracks.

 

http://www.imdb.com/title/tt0328828/soundtrack

7438854[/snapback]

 

Den nye. Altså the naked mile;P

Lenke til kommentar
Det går en reklame for ett nytt xbox360 spill nå for tiden på tv'en, spillet heter Gears Of War, hva heter sangen som spilles i denne reklame-filmen?

7443155[/snapback]

 

Musikken de bruker i Gears of War reklamen. Noen som veit hvem det er?

Det er en veldig rolig og avslappende sang.

7425377[/snapback]

Allerede blitt spurt flere ganger etter denne sangen, men her er svaret enda en gang

 

Gary Jules - Mad world

7425390[/snapback]

Lenke til kommentar
Musikkgenier, her er en skikkelig julenøtt. :xmas: Jeg leter etter en bestemt norsk julesang.

 

Den handler om en gutt som heter Ludvig og mandel i julegrøten. Ludvig liker ikke marsipan og gjør alt for å unngå å få mandelen. Mora putter alltid mandelen i hans porsjon med grøt for å være snill. Ludvig ender altså alltid opp med mandelen og marsipangrisen, noe som ødelegger hans jul.

 

Jeg har søkt rundt og kan bekrefte at det ikke er "mandelen i grøten" av Turid Lisbeth Nygård på albumet "Jula er for alle", og heller ikke den svenske julesangen "Julgröten" av Lars Winnebäck. Sangen jeg skal frem til er på norsk.

7428404[/snapback]

Ingen som vet? Har musikkgeniene tatt tildlig juleferie? :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...