Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Hei, er det noen som vet hva den sangen de spiller i reklamen til "Hard Dance Mania Vol. 8" heter? Er ofte på tv3...

Det er den første sangen, jeg har funnet ut at den heter : I Can't Sleep, med Commander Tom...

 

Men stemmen der er ikke så rask som den i reklamen, kanskje det er noen spesiell Remix de spiller på reklamen?

 

Takker for alle svar :thumbup::thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, er det noen som vet hva den sangen de spiller i reklamen til "Hard Dance Mania Vol. 8" heter? Er ofte på tv3...

Det er den første sangen, jeg har funnet ut at den heter :      I Can't Sleep, med Commander Tom...

 

Men stemmen der er ikke så rask som den i reklamen, kanskje det er noen spesiell Remix de spiller på reklamen?

 

Takker for alle svar :thumbup:  :thumbup:

7165876[/snapback]

 

 

2. I Can't Sleep (Groovestylerz Rmx)

Artist: Commander Tom

Lenke til kommentar

Vet hva sangen heter, og hvem som har den (i hvert fall hvem som har den versjonen jeg er på jakt etter).

 

Tool and A Perfect Circle - Love song

Men jeg lurer på hvor jeg kan få tak i denne sangen. Gjerne kjøpe via butikk (helst ikke nettbutikk). Har en live-versjon jeg lastet ned, men kvaliteten på denne er dårlig. Vil ha en studio-versjon eller en versjon som har bedre lydkvalitet.

Lenke til kommentar
Er det noen som vet hva den sangen til bettan i grand prix heter. La det swinge, la det rocken roll eller noe. Hva heter sangen evt. et sted jeg kan laste den ned fra. Finner den ikke noe sted

7166278[/snapback]

 

 

Bobbysoxx - La det swinge :p

 

Bah... Det var jo svart på allerede. Beklager :D

Endret av carinav
Lenke til kommentar
Hjelp til å finne navn?

 

Den  går sånn: take them all, take them all, put them up against the wall en shoot them eller noe sånn. Det er en ganske gammel sang, gammel rock elns

7166895[/snapback]

 

Det er den gamle punkrockeren Cock Sparrer, og låta heter "Take 'em all" :)

 

Det er for øvrig punkrockfestival i Oslo i helgen, hvis det skulle være av interesse :p

Endret av carinav
Lenke til kommentar

To jeg lurer på:

1. Hva heter sangen som brukes i gildereklamen, der de artige menneskene steker kjøtt i hagene utenfor rekkehusene? Lydklippet finnes hos her. finner forresten alle ringetonene mine hos spitfire :cool:

 

2. Hva het tittel/intro-låta til serien Jeremy Clarcson var vert for som het adrenalin ettellerannet. Han testet de masse ting som kunne gi folk adrenalinrush. Den gikk på NRK.

Lenke til kommentar

For en stund siden, så hørte jeg på en trance/techno-sang, og det eneste jeg husker er dette:

"I still believe in the milky horizon..."

 

Er ikke engang sikker på om det er rett, men om noen leser dette og det ringer en bjelle, så hadde det vært fint om dere kunne kommet med forslag..

 

Takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...