Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanskelig en her tror jeg.

 

Dance-låt, med to vokaler, begge på gebrokkent (fransk/tysk stil) engelsk. Den mannlige sier noe sånt som "Wash my <tja>".

 

Luuurer på om den kanskje heter French Kiss, men er ikke sikker. Han som hadde den trodde kanskje den het noe sånt, men det er ikke sikkert.

 

Når jeg tenker meg om, kanskje det er "watch my back" mannen synger?

Endret av fredrik
Lenke til kommentar
To jeg lurer på:

1. Hva heter sangen som brukes i gildereklamen, der de artige menneskene steker kjøtt i hagene utenfor rekkehusene? Lydklippet finnes hos her. finner forresten alle ringetonene mine hos spitfire :cool:

 

7170511[/snapback]

 

Dette er vel en litt "annen" versjon (slik at de slipper å betale royalties) av Sugar Hill Gang - Rapper's Delight

 

edit:

 

Som forøvrig har tatt melodien fra Chic - Good Times (som også har den meget kjente "Le Freak") Disco!

Endret av SBS
Lenke til kommentar
To jeg lurer på:

1. Hva heter sangen som brukes i gildereklamen, der de artige menneskene steker kjøtt i hagene utenfor rekkehusene? Lydklippet finnes hos her. finner forresten alle ringetonene mine hos spitfire :cool:

7170511[/snapback]

 

 

Det er en norsk musikkerduo som jeg selvsagt ikke husker navnet på i farten som har laget den for gilde.

De har produsert musikk for flere kampanjer.

Kommer tilbake når jeg kommer på navnet, om ingen andre klarer det før meg! :ph34r:

Lenke til kommentar
Hva heter introsangen til bluesbrothers?

7170576[/snapback]

Tenker du på den Blues Brothers sangen? Den heter bare Blues Brothers - "Theme" som alle filmsanger heter. Eller er det en annen sang som intromelodi? ;)

7171420[/snapback]

 

Nei, hvis det er instrumentalsangen med saksofonmelodi heter den Peter Gunn Theme.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Noen som vet hvilken sang som spilles i filmen "Friday" da han meksikaneren kommer kjørende med bilen sin og nesten kjører på presten?  :hmm:

7172369[/snapback]

 

LES FØRSTE POST!! :nei:

7172378[/snapback]

 

Har gjort det, og har ikke funnet navnet på sangen. :ph34r:

 

btw, jeg fant det ut. Søkte litt på YouTube og der var det klippet jeg snakket om, og noen hadde postet navnet på sangen.

 

Curtis Mayfield - Freddie's Dead :cool:

Endret av ctv
Lenke til kommentar

Hei, det er en sang jeg hørte på radio'n i går...

Vet egentlig ikke helt hvilken kanal det var heller, men tror det enten var NRK P3, eller NRK MP3, var mellom kl. 14.30 - 16.00, hørtes litt ut som sånn Bob Sinclair musikk, men tror ikke det var han, men litt sånn "techno aktig"...

Hørte egentlig ikke no av teksten, men det var en mann som sang ihvertfall...

 

Noen som kan hjelpe meg?

 

Takk :thumbup:

Endret av Texas7
Lenke til kommentar
finner forresten alle ringetonene mine hos spitfire :cool:

7170511[/snapback]

 

 

Det er en norsk musikkerduo som jeg selvsagt ikke husker navnet på i farten som har laget den for gilde.

De har produsert musikk for flere kampanjer.

Kommer tilbake når jeg kommer på navnet, om ingen andre klarer det før meg! :ph34r:

7173187[/snapback]

 

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Hei, Faithless har lagd en sang som heter "God Is A Dj",

når jeg hører den så tenker jeg på en annen sang, en eldre sang, går kanskje litt fortere enn denne også...

Fint hvis noen kan hjelpe...

 

Takk :thumbup:  :thumbup:

7176087[/snapback]

 

Syns å ha høyrt noke no nylig som minte meg om akkurat den sangen, men kjem ikkje på kva... :hmm: *Tenke hardt*

Lenke til kommentar

Lurer på om noen her inne vet navnet på en sang som er i den norske filmen UNO..

 

Sangen spilles mens David og Morten (hovedpersoner) trener på studioet, og refrenget i sangen er "time after time after time"..

 

Denne scenen på dvd'n heter "lonely good time", men jeg har ikke klart å finne sangen ved det navnet..

 

Kan vel også nevne at sangen ikke finnes på filmmusikk-cd'n..

 

Hadde vært supert om noen visste hva den heter :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...