Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei

jeg er ny her. lurte på en sang!?!

Den er på Lene V reklamen. PÅ tvnorge om kvelden..

litt av teksten er..

 

hit me baby one more timen...I wanna grand house in hollywood....find me an old rich man....tralllala..

 

Håpper noen kan hjelpe!!:)

 

Hej hej :p

7151534[/snapback]

Linn Christel Hanah Johnsen "Hollywood lie"

 

Det er en søkefunksjon helt nederst i tråden, søk etter teksten der, så ser du om noen har svart tidligere.

Lenke til kommentar
Er på jakt etter en sang i denne traileren:

 

http://www.filmweb.no/trailere/article88184.ece

 

Er den pingvinen som begynner å synge:

 

Don't push me, cuz i'm close to tha edge. I'm tryin not to loose my head

 

På forhånd takk for hjelpen.

7152332[/snapback]

 

EDIT: svarte feil.. det er puff daddy og mase- can't nobody hold me down.. evt grandmaster flash med - don't push me cause i m close to the edge.. (jeg foretrekker den siste ;) )

Endret av Mathias666
Lenke til kommentar
Fra filmen "romeo must die"

 

Musikken som er 1:07:10 ut i filmen (der motorsykkelen flyr over bilen og skyter på den), der det er noe technoish greier med en fyr som gjentar flere ganger "you got it" Har gått igjennom cden på amazon, uten å finne artisten der..

 

Litt hjelp, takk! =)

7115426[/snapback]

bumpetibump! =)

Lenke til kommentar

Hei...

Jeg leter etter en vakker melodi som jeg tror er fra travis men husker ikke navnet på sangen...

 

Sangen begynner med rolig gitar spilling... Og jeg kan nevne en enstrengs mettode for dem som har gitar og vil hjelpe meg

I vertfall "As long as you wait for me, YEAH... As long as you wait for me, Yeah... For me!" blir sunget i sangen...

 

Enstrengs Tab

spilles på 2 streng...

17-17--12-14-12-14--17-17--12-14-12-10

Takker om noen finner ut av det...

Lenke til kommentar
Hei...

Jeg leter etter en vakker melodi som jeg tror er fra travis men husker ikke navnet på sangen...

 

Sangen begynner med rolig gitar spilling... Og jeg kan nevne en enstrengs mettode for dem som har gitar og vil hjelpe meg

I vertfall "As long as you wait for me, YEAH... As long as you wait for me, Yeah... For me!" blir sunget i sangen...

 

Enstrengs Tab

spilles på 2 streng...

17-17--12-14-12-14--17-17--12-14-12-10

Takker om noen finner ut av det...

7152938[/snapback]

 

Sikker på at det ikke er "How long must you wait for him, yeah"? Da er det i tilfelle Coldplay - In my place

Lenke til kommentar
Fra filmen "romeo must die"

 

Musikken som er 1:07:10 ut i filmen (der motorsykkelen flyr over bilen og skyter på den), der det er noe technoish greier med en fyr som gjentar flere ganger "you got it" Har gått igjennom cden på amazon, uten å finne artisten der..

 

Litt hjelp, takk! =)

7115426[/snapback]

bumpetibump! =)

7152761[/snapback]

Let gjennom denne lista:

http://www.imdb.com/title/tt0165929/soundtrack

Lenke til kommentar
Jeg og noen kamerater har lurt på en sang i noen uker nå.. Vi klarer ikke å finne den, så da spør jeg dere. Beklager dårlig kvalitet;)

<-

7154532[/snapback]

 

Jeg har litt dårlig lyd, men noe ala Gigi D'agostino - L'amour Toujours ?

7154572[/snapback]

Ja det var det! Takk :D

Lenke til kommentar

Jeg så en musikkvideo på MTV i stad, med blant annet Aylar i bildet. Hun sang ikke, men var med i videoen sammen med en hel gjeng andre jenter. De spilte blant annet twister (ganske så lettkledde, faktisk). Denne sangen er en nyinnspilling av en ganske kjent sang, som jeg ikke husker navnet på. Anyone?

 

EDIT: Fant det ut. Det var First Time av Robin Beck. Hvis noen er interessert i nyinnspillingen med Aylar; her er den.

Endret av L@sse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...