Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva heter sangen som er på suzuki reklamen på tv2? De synger noe om drøm eller noe slikt.

6945794[/snapback]

Jørn Hoel - Har en drøm (men i reklamen er det en litt annen versjon)

Skrevet
Inngangs musikken til Ut I Vår Hage

takker for svar :)

6944351[/snapback]

Intromusikken til Uti Vår Hage er skrevet av Audun Skau Hansen og Vegard Dahlin Skau Hansen.

Den kan lastes ned på hjemmesiden deres: www.spitfire.no

Edit: om du trodde det var en kjent sang, kan den minne om Leonard Cohen - Woke Up This Morning som brukes i Sopranos.

6944986[/snapback]

Takker go bukker.

Den ligner da ikke på den sangen, i det hele tatt :p

Skrevet

Hørte en sang på en tv-serie som heter bones. I slutten var det en sang, husker bare ordene dont hide shade(share?) a little light. lurer på hvilken artist det var som sang denne sangen.

Skrevet
Hva er dette for noe?

Hentet fra den nyeste Family Guy-episoden.

6946662[/snapback]

Det stammer originalt fra Beethovens Femte, senere gjort om til en sang kalt A Fifth Of Beethoven av Walter Murphy (denne var på Saturday Night Fever-soundtracket), som igjen ble samplet og (og såvidt jeg klarte å høre) endret litt på av rapartisten A+ i sangen Enjoy Yourself og Thicke i sangen When I Get You Alone. Hvis du ønsker å finne den selv, så ville jeg satset på et søk etter "A Fifth of Beethoven", så finner du forhåpentligvis frem.

Skrevet

Chris Rock, jeg tror det er han som har den. Har en sang som går litt av og til på Radio, hørte den senest i dag rundt 20:00 på P4. Jeg lurer fælt på sangen, noen som kan hjelpe en stakkar her?

Skrevet

Hørte en utrolig kul sang her om dagen, den har tatt beaten fra Grandmaster Flash - White lines. Har søkt rundt på nettet men kan ikke finne den. Det er ikke Duran Duran sin versjon så det er sagt.

På forhånd takk

Polse

Skrevet
Hva heter den sangen som er i starten av trinityfilmen. Første flimen Trinity - djevelens høyre hånd. Starter med no plystring. Så er det en som synger etterhvert

6942838[/snapback]

Ingen som vet?

Skrevet

I tillegg til NSB Sove-sangen, vil jeg gjerne vite om noen vet hvor jeg kan finne den klassiske versjonen av "Just can't get enough" av Depeche Mode(blir brukt i Hennes & Mauritz reklamen)?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...