Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt vanskelig kanskje, siden jeg har veldig lite å gå etter og leter egentlig etter artist.

Var på Mela-festivalen idag, og gikk forbi tivoliet de hadde der. Da spilte de en rap-låt som jeg gjerne vil vite artisten på.

 

Han hørtes veldig ut som 50cent. Såpass lik at jeg først trodde det var han, men stemmen var ikke fullt så mandig. Flowen var også veldig lik 50. Fikk ikke med meg noe av teksten, ettersom det var mye bråk der.

 

Noen som vet om en artist som låter nærmest 95% som 50cent? Beaten var også noe som godt kunne ha vært brukt av 50.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvilken sang som spilles i en av de gamle reklamene til NetCom. Tipper at denne kan være vanskelig eller at sangen er laget spesifikt for reklamen.

 

Jeg er ute etter den reklamen hvor noe skjer i scenen, så tar de den en gang til men da i slow motion og en gutt eller jente stopper opp forran skjermen og snurrer på en plakat som står some sånt som tilbud fra netcom mobil. Jeg er på jakt etter musikken som var brukt i reklamen men den rolige musikken i slow motion.

Lenke til kommentar
HVA HETER DENNE SANGEN? Blir gal. Aner ikke hvor den er fra - men den er fin. Har spilt den fra kasett til mobil til data, så kvaliteten er stinky yo - men hjelp værsåsnill! God sommer

 

yo yo

6705887[/snapback]

 

 

Det er ikke whitesnake, men gamle norske Procol Harum sin Whiter Shade of Pale.

Melodien spilles ikke på gitar, men på hammondorgel. Det er den mest kjente hammond-drevne klinesangen ever. Ble vel laget på 60-70 tallet.

Lenke til kommentar
Hva heter bandet og sangen med det bandet står oppå en bygning og synger og spiller på musikkvideoen?

Litt av teksten slik jeg husker den: "Standing on the rooftop everybody scream your, HEART OUT!"

Menn som synger og spiller...

Litt sånn emo punk/rock aktig...

Det er en ny sang, btw...

 

Håper noen skjønner!

6705834[/snapback]

 

Ingen som vet??

Spilles mye på Ztv og Mtv...!

Lenke til kommentar
Hva heter bandet og sangen med det bandet står oppå en bygning og synger og spiller på musikkvideoen?

Litt av teksten slik jeg husker den: "Standing on the rooftop everybody scream your, HEART OUT!"

Menn som synger og spiller...

Litt sånn emo punk/rock aktig...

Det er en ny sang, btw...

 

Håper noen skjønner!

6705834[/snapback]

 

Ingen som vet??

Spilles mye på Ztv og Mtv...!

6708603[/snapback]

Å det tok meg 1 søk på google: Link

Lenke til kommentar
Noen som vet hva denne sangen heter. Tror det er refrenget fra en Children of Bodom sang.

6708487[/snapback]

 

Tror sangen du leter etter er Chokehold (Cocked 'n' Loaded) av Children Of Bodom ja. Er det ikke den så må det enten være en annen sang fra Hate Crew Deathroll-albumet eller Follow The Reaper-albumet.

Lenke til kommentar
Hva heter bandet og sangen med det bandet står oppå en bygning og synger og spiller på musikkvideoen?

Litt av teksten slik jeg husker den: "Standing on the rooftop everybody scream your, HEART OUT!"

Menn som synger og spiller...

Litt sånn emo punk/rock aktig...

Det er en ny sang, btw...

 

Håper noen skjønner!

6705834[/snapback]

 

Ingen som vet??

Spilles mye på Ztv og Mtv...!

6708603[/snapback]

 

Vet iallefall at det er Lost Prophets

 

EDIT: Åja.. Du fikk svar...

Endret av Rs125
Lenke til kommentar
Er en sang som går mye på radio nå.. Er en mann som rapper og ei jente som synger vanlig, i refrenget blir friends nevnt..

6669777[/snapback]

Noen som vet? Blir gæren her jeg sitter å leter :dontgetit:

6682926[/snapback]

 

Første jeg tenkte var One med U2 og Mary J. Blige (??) eller Jealous eller hva den heter med Beyoncé og en til... Eller er jeg helt på blåtur ang tittel og artister? :D

6686188[/snapback]

 

 

Sikkert Flipsyde - Happy birthday..

6687556[/snapback]

Takker for svar, men er ingen av dem.. Er i samme sjanger som Happy birthday..

Er forresten en remix av Ill be missing you (changes remix)

Ett opptak fra radioen, fjern jpg og åpne i quicktime

http://www2.filehost.to/files/2006-08-17_0..._Opptak.amr.jpg

6690313[/snapback]

Åssen går det ann??! Er det INGEN som vet hva denne sangen heter?? :)

Igjen, ett opptak fra mobilen, fjern JPG og åpne i quicktime..

http://www2.filehost.to/files/2006-08-17_0..._Opptak.amr.jpg

6697215[/snapback]

4 eller 5 bump.. Bedre enn dette kan det ikke forklares.. hehe..

Er også teksten fra Mariah Carey - just be good to me..

 

endelig!! Karmah - Just be good to me

Endret av MeSs
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg leter etter en sang som gikk på Svisj for lenge siden (tror jeg). Det er en rapsang hvor refrenget inneholder ordet "happy" mye. Artisten er britisk. I musikkvideoen er rapperen ikledd røde klær og danser oppå et piano sammen med andre figurer. En gammel dame spiller på pianoet og mimer refrenget. Hjelp!

Lenke til kommentar
Litt vanskelig kanskje, siden jeg har veldig lite å gå etter og leter egentlig etter artist.

Var på Mela-festivalen idag, og gikk forbi tivoliet de hadde der. Da spilte de en rap-låt som jeg gjerne vil vite artisten på.

 

Han hørtes veldig ut som 50cent. Såpass lik at jeg først trodde det var han, men stemmen var ikke fullt så mandig. Flowen var også veldig lik 50. Fikk ikke med meg noe av teksten, ettersom det var mye bråk der.

 

Noen som vet om en artist som låter nærmest 95% som 50cent? Beaten var også noe som godt kunne ha vært brukt av 50.

6708497[/snapback]

 

The Game kanksje? Eller.. Kanye West? Men han har litt annen stil.. :hmm:

Lenke til kommentar
Litt vanskelig kanskje, siden jeg har veldig lite å gå etter og leter egentlig etter artist.

Var på Mela-festivalen idag, og gikk forbi tivoliet de hadde der. Da spilte de en rap-låt som jeg gjerne vil vite artisten på.

 

Han hørtes veldig ut som 50cent. Såpass lik at jeg først trodde det var han, men stemmen var ikke fullt så mandig. Flowen var også veldig lik 50. Fikk ikke med meg noe av teksten, ettersom det var mye bråk der.

 

Noen som vet om en artist som låter nærmest 95% som 50cent? Beaten var også noe som godt kunne ha vært brukt av 50.

6708497[/snapback]

 

Det kan være hvem som helst fra G-Unit; Lloyd banks, Young buck, Tony Yayo. kan også være the Game som SpecialK sier.

 

du kan ikke litt av teksten eller noe annet som kan hjelpe oss da? ;)

Endret av Foxyboy
Lenke til kommentar
Jeg leter etter en sang som gikk på Svisj for lenge siden (tror jeg). Det er en rapsang hvor refrenget inneholder ordet "happy" mye. Artisten er britisk. I musikkvideoen er rapperen ikledd røde klær og danser oppå et piano sammen med andre figurer. En gammel dame spiller på pianoet og mimer refrenget. Hjelp!

6709208[/snapback]

 

Dette er Dizziee Rascal - dream

;)

Endret av c3rfik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...