Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker egentlig veldig lite, men tror det var ei dame som sang og tro også de var norske.. I musikkvideoen er det noen som løper og en sykebil og noe.. Den er ganske rolig etter det jeg husker.. Vet dette ikke er mye å jobbe med men:)

 

Listen over alle sangene i Hawaii, Oslo ligger her. Det er ikke så altfor mange, tipper du finner sangen du leter etter fortere enn du kan si sykebil.

Lenke til kommentar

Husker egentlig veldig lite, men tror det var ei dame som sang og tro også de var norske.. I musikkvideoen er det noen som løper og en sykebil og noe.. Den er ganske rolig etter det jeg husker.. Vet dette ikke er mye å jobbe med men:)

 

det er ikke Still here med Kristian Valen du tenker på? riktig nok ikke noe dame som syger da.

Lenke til kommentar

The Fountainheads med Perfect! Husker den gikk på Svisj en periode.

 

 

Hva heter sangen som er i den nye Sex and the City-reklamen på TV3? Et klassisk stykke, ofte brukt i dramatiske settinger…

Jeg har ikke sett reklamen, men når du sier "dramatisk" og "klassisk" tenker jeg med én gang på O Fortuna fra Carl Orffs Carmina Burana.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar

Ok, dette blir kanskje en nøtt:

 

I videoen - som jeg mener er helt eller delvis i sort/hvitt - er det en mann som spiller gitar (sittende på en seng?) og ei jente med lyst, kort hår (og en slags hatt?). Sangen er vel en slags duett idet begge synger. Den er litt rolig, melankolsk.

 

Edit: Jeg vil tippe at den er amerikansk. Videoen er filmet helt eller delvis inne i en leilighet. Jeg tror ikke det er noen egentlig handling i videoen. Den kan være fra 90-tallet eller 00-tallet.

Endret av frevild
Lenke til kommentar

Leter etter en sang som var soundtrack i en norsk film for en noen år siden.. Lurer på om det kan ha vært hawaii oslo, men finner den ikke på noen av sidene det står om filmen...

fountainheads-perfect kanskje.

 

edit: seint ute :p

Endret av JRL
Lenke til kommentar

The Fountainheads med Perfect! Husker den gikk på Svisj en periode.

 

 

Hva heter sangen som er i den nye Sex and the City-reklamen på TV3? Et klassisk stykke, ofte brukt i dramatiske settinger…

Jeg har ikke sett reklamen, men når du sier "dramatisk" og "klassisk" tenker jeg med én gang på O Fortuna fra Carl Orffs Carmina Burana.

Det er ikke O Fortuna. Den er ikke like kjent, tror jeg.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...