Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Leiter etter en kul rocke-låt som har dukket opp på fest i det siste. Diffus beskrivelse følger:

 

Jeg antar at det er en relativt ny låt siden jeg ikke har hørt den før i det siste, og den er utrolig kul. Jeg trodde først det var en remix/cover av en eldre låt fra enten rock- eller jazz-verdenen, men det var kun riffet, refrenget eller noe annet som liknet fryktelig. Deler av låten minner kanskje litt om 'Summer of 69' (eller en liknende glad-rock-låt), men så slår det ganske brått over på noe som ikke likner så mye (men jeg tror fremdeles glad-tonen er der). Jeg kan kanskje erindre at teksten nevner noe ala. "last" og "summer", men jeg ville ikke satt pengene på akkurat det tipset.

 

Demrer det for noen?

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leiter etter en kul rocke-låt som har dukket opp på fest i det siste. Diffus beskrivelse følger:

 

Jeg antar at det er en relativt ny låt siden jeg ikke har hørt den før i det siste, og den er utrolig kul. Jeg trodde først det var en remix/cover av en eldre låt fra enten rock- eller jazz-verdenen, men det var kun riffet, refrenget eller noe annet som liknet fryktelig. Deler av låten minner kanskje litt om 'Summer of 69' (eller en liknende glad-rock-låt), men så slår det ganske brått over på noe som ikke likner så mye (men jeg tror fremdeles glad-tonen er der). Jeg kan kanskje erindre at teksten nevner noe ala. "last" og "summer", men jeg ville ikke satt pengene på akkurat det tipset.

 

Demrer det for noen?

?

 

Er ikke så veldig ny den, da ;P

Endret av Subject Delta
Lenke til kommentar

Jeg er på jakt etter en låt som blir brukt mye i sport. Jeg har den på tunga, men kobler ikke hva den heter. Trompeter og trommer, og publikum synger ofte bare "åh-ååh", eller lager egne tekster til melodien. Litt fiesta-ish.

? Endret av Subject Delta
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...