Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3WCARsT

Hei, er en "visesang" som har noe tekst som dette "Sitter i mitt lille rom hører regnet slår".

 

Noen som vet hva sangen heter? Googlet uten hell :(

Lenke til kommentar

prøver igjen: (7 sider uten svar :thumbdown: )

 

Denne har jeg meget lite informasjon om.

Det er en sang av KISS tror jeg. I sangen er det en solo som minner om Led Zeppelin - Whole lotta love. det vil si annen hver tromme og gitar takt i 4 takter. etter det går det av med litt gitar solo. Jeg hadde akuratt dette på opptak på mobilen, men det er long gone. Vis noen kan finne denne er de/den en engel :love:

Lenke til kommentar

God aften.

Dette har jeg lurt på lenge nå. La nettop merke til at tråden het "Hva heter sangen/artisten?" Så da kan jeg jo spørre her :)

 

Det er en russisk (ganske sikker på at han er russisk) mann som synger opera. Han synger veldig lyst. Da jeg hørte en sang av han første gang hørtes det ut som en dame.

Jeg fikk ikke høre hele sangen, bare rundt 10-20 sek av den.

Det jeg fikk høre var ganske kult.

 

Men uansett, vet dere hva han heter? Takker for svar :)

Lenke til kommentar

prøver igjen: (7 sider uten svar :thumbdown: )

 

Denne har jeg meget lite informasjon om.

Det er en sang av KISS tror jeg. I sangen er det en solo som minner om Led Zeppelin - Whole lotta love. det vil si annen hver tromme og gitar takt i 4 takter. etter det går det av med litt gitar solo. Jeg hadde akuratt dette på opptak på mobilen, men det er long gone. Vis noen kan finne denne er de/den en engel :love:

 

 

Hmm kan du si noe mer om sangen? Er den hevy eller er det en mer klassisk KISS låt? Hvem har vokalen?

Lenke til kommentar

Jeg kom over en videosnutt på youtube med en veldig fengende melodi. Jeg vet ikke noe mer om den melodien enn at den ble spilt på en nattklubb med navnet Pacha den 18.07.2008. Pacha ligger i byen Madrid sentralt i Spania. Er det noen kunnskapsfulle individer der ute som kan hjelpe meg med navnet på sangen/låta/melodien. Hva kaller man det egntlig?

 

Til info så er det første delen av videoen, altså fram til 00:28. Jeg vet ikke om det er en og samme sang gjennom hele snutten. Er ikke så veldig bevandret i denne type musikksjanger.

 

http://www.youtube.com/watch?v=1UZYALAUxDI

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...