Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
, synging starter omtrent i sporten. Hva heter sangen? Mine evner strakk ikke til når det gjaldt å finne det ut via Google.

Ifølge TrackID er det Veto - Built to fail.

Og ved gjennomsyn av hele videoen ser jeg at navnet på artist og sang står i slutten av videoen. :p

Skrevet
Hei..

"Her kommer vintern" med jokke og valentinerne blir også sunget av en kvinnelig artist, hva heter hu?

takker for svar.

Ingrid Olava bekreftet på denne. Syns den er rå som faen!

Ingen som viste reklamelåta jeg spurte om?

Skrevet
Hva heter sangen i Fatso??

" Love, love, love for everyone " eller noe sånt?

Tidligere forsøk på å google seg frem til denne vha tekst ga ingen resultater, så det er vel en viss fare for at det er OST.

Skrevet
noen som vet hva den sangen som spilles i cubus reklamen på tv2 og sikkert andre kanaler også heter? inneholder blant annet "and it feels so good to me" er en dame i undertøy som går nedover en "gang" og inn en dør. håper noen vet ;)

Sendte en mail til Cubus like godt jeg.... her er svaret:

"Hei,

Låten er en remix av Donal Byrds original "Love has come around":)

Med vennlig hilsen/Kind regards

Cathrine Nilsen

CUBUS"

-

There you go :D

Noen som vet om det går an å få tak i den remixen noe sted?

Skrevet

Ikke et spørsmål, men mer en kommentar fra en som leser og skriver i denne tråden til daglig.

Ser at TV3 på sin siste seriekavalkade hvor de viser alle seriene de har gående helt på slutten har med artist og sang de har brukt i "kavalkaden/traileren".

I dette tilfellet er det Sarah Barellis - love song.

Lurer på om de har fått så mange mail fra folk i forumet at de har funnet ut at det er like godt å merke skiten med en gang.

Skrevet

Hva heter sangen i reklamen på TV3 for Rema 1000 "det enkle er ofte det beste?" Araber (noe lignende) spiller en sang høyt, derav spørsmålet hva den heter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...