Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørte en sang på Golden goal nå ikveld og vet at det er en remix av Crocketts theme fra miami vice. Noen som vet hvilken remix dette er. har surfa meg grønn etter denne lenge. Sjekka alle spillelistene til nrk da jeg hørte den på radio for en mnd tid siden også.

 

takker for svar

Endret av underground
Lenke til kommentar

Jeg så ett eller annet program på tv i morges, hvor de brukte en gammel cd jeg ikke finner igjen som bakgrunnsmusikk.

 

Husker ikke noe lyrics eller navn, men det er fra ca. begynnelsen av 1990-tallet, en blanding av episk progressiv rock, metal og symfoni, laget alene av en skrudd fyr under krigen på balkan (kroatia kanskje?) tror jeg. Albumene består som regel av 1-2 sanger som varer i 30-60 minutter.

 

Noen som trigger på dette?

 

Jeg trodde kanskje at han kalte seg for Doctor Doctor, men det ga ikke noe særlig treff på nettet.

Endret av Saftis
Lenke til kommentar
Leter etter en sang av noen svensker. Er litt sånn pop-aktig, noe plystring og diverse. Gikk visst mye på radioen ifg. pappa. Navnet på folka som har den er Peter ??? og Björn eller noe sånt.

 

Noen som vet hva jeg prater om?

Peter, Bjorn and John + Victoria Bergsman (of The Concretes) - "Young Folks".

Endret av johnj
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Noen som vet hva sangen som spilles under Akutten/ER reklamen på TV3 heter? (dvs reklamen som går nå for tiden)
The Killers - Ready My Mind, en av mine tidligere favorittsanger.
Lenke til kommentar

Noen som vet hvilken sang det er de bruker i postbanken reklamen. Hvor en gutt hjelper en eldre dame med kofferten, hun hjelper til med et slips for en mann som ikke klarer å få det fint. han går forbi en restarant eier som sliter med å skru på plass noen vindus skjermer. Håper noen skjønner hvilken jeg mener, ble litt rotete :-P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...