Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Okey. Har en nøtt.

Jeg husker ikke hva sangen heter, men husker at den var ganske hot for et års tid siden.

 

Du får skikkelig "vibes" til denne sangen fra NAS - I Can. Det er snakk om en rapsang. Det var mange små barn med i sangen.

 

Noen som har CLUE hva jeg snakker om? Jeg hadde ikke forstått det selv, men klarer ikke å huske navnet :E:E:

 

Takker for hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Okey. Har en nøtt.

Jeg husker ikke hva sangen heter, men husker at den var ganske hot for et års tid siden.

 

Du får skikkelig "vibes" til denne sangen fra NAS - I Can. Det er snakk om en rapsang. Det var mange små barn med i sangen.

 

Noen som har CLUE hva jeg snakker om? Jeg hadde ikke forstått det selv, men klarer ikke å huske navnet :E:E:

 

Takker for hjelp

 

Kan det være "NAS - I Can" ?

Lenke til kommentar
Okey. Har en nøtt.

Jeg husker ikke hva sangen heter, men husker at den var ganske hot for et års tid siden.

 

Du får skikkelig "vibes" til denne sangen fra NAS - I Can. Det er snakk om en rapsang. Det var mange små barn med i sangen.

 

Noen som har CLUE hva jeg snakker om? Jeg hadde ikke forstått det selv, men klarer ikke å huske navnet :E:E:

 

Takker for hjelp

 

Kan det være "NAS - I Can" ?

 

 

ellers kan det være problembarn men tror nok du har rett

Lenke til kommentar

Techno sang.

 

Synger masse: Na na na na na na na na na..

 

Så synger de blandt annet: If you want me boy... Og: You got to catch me first..

 

Noe i den duren.. Bra sang som jeg har ett sted, men husker ikke hva den heter.

 

EDIT:

AHA! Sandra Gee - If You Want Me :grin:

Endret av Espein
Lenke til kommentar
Techno sang.

 

Synger masse: Na na na na na na na na na..

 

Så synger de blandt annet: If you want me boy... Og: You got to catch me first..

 

Noe i den duren.. Bra sang som jeg har ett sted, men husker ikke hva den heter.

 

EDIT:

AHA! Sandra Gee - If You Want Me :grin:

 

 

kan det være dj ozi juicy pen

Lenke til kommentar

Dette irriterer vettet av meg. Var på en strippeklubb og hørte en sang som jeg gjerne vil finne. Det var en rap eller r&b sang og gikk noe sånt som "my hands, my hands over your hands". Kan også hende det var noe med "feel my hands over (ettelleranna)". Sikkert ikke akkurat det fyren sang, men noen som har anelse? Veldig lite info ja, og har søkt over hele nettet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...