Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Den her blir litt vanskelig å forklare tror jeg... Det er ei dame som stønner gjennom nesten hele sangen, tror det er tysk trance eller no. Hørtes hvertfall sånn ut de få gangene det var tale. Tror den er ganske ny.

hadde du ikke sagt at den var ganske ny ville jeg trodd det var "ixxel - orgasm", dvs første låta på enellerannen mixecd av dj jurgen fra 4-5 år tilbake.. (den første med et kvinnfolk på coveret mener jeg å huske)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alf Prøysen skrev Helene Harefrøken, en fryktelig fin sang. Men NOEN gjorde en enda finere cover av den! Inbiller meg at det var Lars Lillo Stenberg, men finner ingen info om det. Noen som kan bekrefte, avkrefte, hjelpe meg med hvem og eventuelt hvor jeg kan få tak i en versjon av coverlåta?

 

Vennlig hilsen

Christoffer Lorang Dahl

Lenke til kommentar
Jeg lurer på en sang :)

 

En mann synger "Pass the marihuana", og det er en slags reggae-beat. Har søkt på google, kanskje jeg bare skriver marihuana feil? :)

I tillegg til den jeg siterer så lurer jeg på en annen:

 

"I saw you dancin'...things will never be the sama again for sure, say yakida my love" elns :p Den er fra 90-tallet en gang...

Lenke til kommentar
sanger kommer ikke ifra noen spesiel splass men synns den er fin, hører den på

radioen stadig og støtt, det er en rolig sang... refrenget låter noe som slikt: when i open my eyes i see the bright light..

 

noen som har peiling`?

Ikke akkurat som teksten du beskriver, men kan det være "Matchbox 20 - Bright lights"? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...