Gå til innhold

Kamptråd - West Ham vs Liverpool


indahla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde dette vært oss ville konspirasjonsteoriene aldri tatt slutt. Helt SJUKT hvor mange straffer dere får, aldri sett maken. Ser ikke denne kampen, bare på livescore at det er snakk om to stk i aften, så diskuterer ikke om de er korrekte eller ei. Misforså meg rett, syter ikke på at dere vinner kamper, det er som oftest vel fortjent.

 

Bare benytter anledningen til å vise at vi ikke er smålig nå som det er vi som suger pungsvette mens dere kjemper om ligagull. Neste sesong er vel danielzu på plass med det evinnelige Webb pisset igjen, som det hakket i plata han mfl er.

Webb må da bringes opp hver gang han dømmer Liverpool. Part of the fun. ;)

Konspirasjonsteoriene henger da enda favør Manchester henger jo i all høyeste grad. Bare byttet fra United til City.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Hadde dette vært oss ville konspirasjonsteoriene aldri tatt slutt. Helt SJUKT hvor mange straffer dere får, aldri sett maken. Ser ikke denne kampen, bare på livescore at det er snakk om to stk i aften, så diskuterer ikke om de er korrekte eller ei. Misforså meg rett, syter ikke på at dere vinner kamper, det er som oftest vel fortjent.

 

Bare benytter anledningen til å vise at vi ikke er smålig nå som det er vi som suger pungsvette mens dere kjemper om ligagull. Neste sesong er vel danielzu på plass med det evinnelige Webb pisset igjen, som det hakket i plata han mfl er.

 

Rodgers forklarte grunnen til at vi får mange straffer etter forrige kamp. Det er at vi spiller med høyt tempo i motstander sin 16-meter. Da blir det gjørt uregelmessigheter, og i 16-meteren er det straffe :)

 

Så enkelt er det.

I tillegg så flokker Liverpool spillerne seg rundt dommeren ved hver anledning. Når det skjer sånn ca 10 kamper i løpet av en kamp så gir dommerne etter. Trodde det var regler som gjorde slik at kapteinen skulle kommunisere med dommer, men det driter Rodgera og Liverpool tydeligvis i..

Nå er det ikke bare Liverpool som er skyldige i dette. Og vil du ærlig talt si at det ikke var grunn til å ta en prat med dommeren i situasjonen i dag?

Liverpool er allikevel ekstreme. Minner meg om United under SAF. Suarez og Gerrard løfter hendene ved hver duell, samme om det er 50/50. I tillegg henger resten av Liverpool spillerne seg på. De oppfører seg som noen jævla supportere.

 

Skal være ærlig å si at dette ikke er noe jeg har lagt så veldig mye merke til, muligens fordi det er laget mitt du snakker om. Så du får bare irritere deg over det, så får jeg leve i blissful ignorance :p

 

 

Dette er noe som Chelsea og Man Utd er og var ekstremt bevisste på å gjøre i alle mulige situasjoner. Roy Keane og John Terry var ekstreme på det der.

Lenke til kommentar

 

 

Hadde dette vært oss ville konspirasjonsteoriene aldri tatt slutt. Helt SJUKT hvor mange straffer dere får, aldri sett maken. Ser ikke denne kampen, bare på livescore at det er snakk om to stk i aften, så diskuterer ikke om de er korrekte eller ei. Misforså meg rett, syter ikke på at dere vinner kamper, det er som oftest vel fortjent.

 

Bare benytter anledningen til å vise at vi ikke er smålig nå som det er vi som suger pungsvette mens dere kjemper om ligagull. Neste sesong er vel danielzu på plass med det evinnelige Webb pisset igjen, som det hakket i plata han mfl er.

 

Rodgers forklarte grunnen til at vi får mange straffer etter forrige kamp. Det er at vi spiller med høyt tempo i motstander sin 16-meter. Da blir det gjørt uregelmessigheter, og i 16-meteren er det straffe :)

 

Så enkelt er det.

Men det er dommerhjelp når vi får straffer.
Lenke til kommentar

: "Unfortunately we are talking about the officials and not the game. We took the game to Liverpool whenever we could and really tested them.

"There were fouls given by the referee when he was 60 yards away, the second penalty was not a penalty, Adrian plays the ball. Controversially we are talking about the referee and the effect he had on the game.

"He made big mistakes in the game. He thinks Adrian hasn't played the ball and he has. He has to be 100% certain. He was in a bad position but gave it.

"It looked like Andy Carroll fouled the goalkeeper for our goal but we got it. We don't want that, nobody wants that. My real concern is that we are talking about referees every week. We don't have enough quality referees. They try their best but something has to be done about it."

 

''Big'' Sam.

 

 

"There were bad decisions both for and against us. We were clearly the better team. The pitch was very dry, it wasn't watered which affects the speed of our game. That's the home team's choice. The first one was a clear penalty.

"In all fairness the referee came out after the game and said he got it wrong for their goal. That was their only shot on target. We then went to a diamond which gave us control and we created a lot of chances in the second half. You are under a lot of physical pressure here.

"Andy Carroll is the best in the air in Europe. I thought Martin Skrtel was brilliant to deal with that today. It was a foul by him for the West Ham goal though, the linesman gave a foul so it was disappointing to get a goal given.

"The second penalty was a penalty. Jon Flanagan touches it past the keeper, the keeper gets a slight touch on it but he then brings down Jon."

 

Brendan Rodgers

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

 

Den dialekta er jo dritkul :) Carragher er jo om mulig enda bedre.

Har du opplevd den? :p

 

 

Jepp! Synes det er gøy med spesielle dialekter.

Husker første gangen jeg var i Liverpool. Da var jeg vel 11-12 år. Skulle på McDonalds og kjøpe meg en softis. Med min dårlige engelsk og kassadama sin scouserdialekt endte jeg opp med en donut. :wee:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Den dialekta er jo dritkul :) Carragher er jo om mulig enda bedre.

Har du opplevd den? :p

Jepp! Synes det er gøy med spesielle dialekter.

Husker første gangen jeg var i Liverpool. Da var jeg vel 11-12 år. Skulle på McDonalds og kjøpe meg en softis. Med min dårlige engelsk og kassadama sin scouserdialekt endte jeg opp med en donut. :wee:

"... and that's how I fell in love with Liverpool" ^^

Lenke til kommentar

 

 

Blei Toure seriemester hos Arsenal?

Eller har han foreløpig bare blitt i ManCity?

 

Debuterte visst sesongen etter at de vant (2002-2003 sesongen).

Arsenal

Manchester City

Er det noen som har vunnet PL med tre forskjellige klubber?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...