Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Frykt for barn når man puler rundt


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147

Heisann! :)

 

 

Tusen takk for seriøse innlegg, eventuell konstruktiv kritikk, tanker, råd, tips og hjelp! Håper jeg kan bidra tilbake en dag.

 

Hoppsann! Jeg fikk frysninger på ryggen av det du skrev, og det var den spontane reaksjonen .. ofte er den ganske treffsikker, har jeg erfart :)

 

For å sammenligne med noe du kan sammenligne adferden med, så blir det en spesiell form for russisk roulett, hvor våpenet er enkeltløpet hagl gevær, og siden du er hedersgjest, så får du starte .. :ph34r:

 

Hvis du fortsetter, så har du ett helt hockey lag før du vet ordet av det .. Da får du i hvert fall brukt forsvarkompetansen din, det er da noe .. :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg driver ikke å ligger rundt med jenter jeg ikke har et vennskap til.
Men jeg skal ta vesektomi nå når jeg fyller 25. Rett og slett fordi jeg ikke vil ha barn.
Og jeg blir godt kjent med, og vet 100% hvor jeg har jenta angående barn før
jeg har sex med henne. Jeg vil heller dø enn få barn.

Lenke til kommentar

Faen, får helt noja av det her...

 

Har så å si kuttet kontakt med alle unntatt en nå, som jeg skal til på fredag for siste gang... Av en eller annen grunn, og typisk nok, er hun den jeg stoler minst på! Samtidig føler jeg hun er den som er nærmest å være litt småbetatt av meg... Seriøst, skumle saker.

 

Men er på god vei til å gi meg nå med dette tullet! Siste gang på fredag, så ferdig.

 

 

Hadde blitt så forbanna hvis jeg hadde klart å smelle en på tjukken og hun ikke ville tatt abort! Fytti rakkern...

 

Men skal sjekke meg for kjønnssykdommer i løpet av den nærmeste tiden. Jeg har ingen mistanke om at jeg har det, så vil tro det går fint. Hvor gjør man dette?

Lenke til kommentar

Faen, får helt noja av det her...

Vel, du har jo valget å la være.

 

Men skal sjekke meg for kjønnssykdommer i løpet av den nærmeste tiden. Jeg har ingen mistanke om at jeg har det, så vil tro det går fint. Hvor gjør man dette?

Fastlege (evt. bare et hvilket som helst legekontor) eller helsestasjon for ungdom (siden du er under 25år).

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Faen, får helt noja av det her...

Vel, du har jo valget å la være.

Men skal sjekke meg for kjønnssykdommer i løpet av den nærmeste tiden. Jeg har ingen mistanke om at jeg har det, så vil tro det går fint. Hvor gjør man dette?

Fastlege (evt. bare et hvilket som helst legekontor) eller helsestasjon for ungdom (siden du er under 25år).

 

Okey, vet du hvordan sjekken utføres? :) Er det urinprøve?

Lenke til kommentar

 

Ja, vattpinnenes tid er heldigvis over. Det kan du prise deg veldig lykkelig for ;)

Haha, høres ikke bra ut! Hva går egentlig vattpinnenes tid ut på? Haha...

 

Glad det bare er en urinprøve! :)

 

 

 

Stappet de ikke vattpinnen inn i urinrøret?

Jo, det stemmer. Jeg skal ikke si at det er det mest smertefulle jeg har opplevd, men definitivt ikke noe jeg ønsker å gjøre igjen. I tillegg er det ikke verdens kuleste følelse å stå på legekontoret med buksa på knærne, mens man får en pinne dyttet inn i snoppen.

 

Det hører også med til historien at det var to pinner som skulle inn. Jeg trodde det var over etter første pinnen og dro lykkelig (men uvitende) på meg buksa, men den måtte jeg slukøret dra ned igjen da pinne nr. 2 skulle inn...

Lenke til kommentar

Hvem har vel ikke gjort idiotiske ting. Det viktigste er jo å lære av det.

De fleste i 20 årene har vært seksuelt aktive noen år, og er vàr. Læren om prevensjon kommer opp allerede i 6 klasse, og på ungdomsskolen får elevene inn med teskje hvordan kondomen træs på.

Jeg ser på kunnskap om prevensjon og kjønnssykdommer som en selvfølge.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Avlyste fredagens "møte".

 

Med det har jeg kuttet ut alle mine elskerinner.

 

Det føltes helt jævlig å "gjøre det slutt" med den siste, men etter litt nøling frem og tilbake, fikk jeg det gjort.

 

Felles for jentene var at de stort sett mente det var en tullete unnskyldning/forklaring jeg kom med, da de mente det ikke var noe stress så lenge man gikk på P-piller.

 

Hun siste ble ganske lei seg for forklaringen min... Jeg sa ting som det var og er: tør ikke mer i frykt for graviditet!

 

Men nå sitter jeg igjen med en forholdsvis god og riktig følelse. Føltes som å være i forhold og virkelig gjøre det slutt, men nei - her var det avtalt å kun ha litt gøy... Så er man med på leken får man tåle steken!

 

Null barn på meg! Ferdig. Utdannelse og karriere neste.

Lenke til kommentar

Likte du hun siste litt ekstra? Siden du nølte litt?

 

Ja, faktisk litt kanskje... Hater å innrømme det, men joda... Hun var veldig hyggelig og jeg har trivdes godt i hennes selskap! Føltes helt rart å si "hadet" for siste gang... Vi begge slang på en "snakkes kanskje"...

 

Håper hun ikke er altfor lei seg i det minste...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...