Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Frykt for barn når man puler rundt


Anbefalte innlegg

 

men det må jo være så mye bedre å ha sex med en man virkelig er glad i. Det har jeg utrolig nok ikke skjønt før nå.

 

Velkommen etter! :) du har mye bra som venter på deg så snart du slutter å være redd for å binde deg.

 

 

Ah, greit med en som leser tankene mine her! :) Det er nettopp det jeg har vært litt redd for - å binde meg... Dessuten er jeg meget travel til tider med skole og til dels politikk, men det er en annen sak.

 

 

Fikk nesten litt lyst på kjæreste faktisk. Hehe...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

De merker liten forskjell på om du bruker dong eller ikke, de blir nok heller fornærmet eller tror at du er redd for at de flyr rundt og er sjuke. Eller de blir irriterte over at du ikke stoler på at de tar pilla.

Akkurat dette har irritert meg litt... For selv om jeg virkelig hater kondomen og har brukt den ytterst sjeldent, har jeg faktisk prøvd meg et par ganger, men jentene hater den jo nesten mer enn meg.

 

Og ja, de har nesten blitt litt fornærmet når jeg har tatt den frem. Jenter, altså...

Dra den på når de ikke ser og sjekk om de merker forskjell. Hvis de spør så si nei. Den gjør jo ikke noe forskjell størrelsemessig ogdet er jo glidemiddel på dem.

 

Det måtte isåfall være hvis de får allergiske reaksjoner eller noe. Men godt gjort hvis alle 3 er det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har frykt for det selv, ja det er faktisk mitt verste mareritt.. Detfor er det ikke snakk om å gjøre det uten kondom så lenge jeg er singel, og jeg tygger piller i tillegg :p

 

Men jeg synes det er ondskapsfullt av damer spm lyver om pillebruk, men det skjer dessverre, så det er noe å tenke på når man ligger rundt.

 

Godt jeg ikke er alene om frykten!

 

Og ja, fy flate... Det ville være ren ondskap å lyve om noe slikt! Det er uforståelig at slikt skjer og at det finnes jenter som vil gutter så ondt.

Lenke til kommentar

 

 

De merker liten forskjell på om du bruker dong eller ikke, de blir nok heller fornærmet eller tror at du er redd for at de flyr rundt og er sjuke. Eller de blir irriterte over at du ikke stoler på at de tar pilla.

Akkurat dette har irritert meg litt... For selv om jeg virkelig hater kondomen og har brukt den ytterst sjeldent, har jeg faktisk prøvd meg et par ganger, men jentene hater den jo nesten mer enn meg.

 

Og ja, de har nesten blitt litt fornærmet når jeg har tatt den frem. Jenter, altså...

Dra den på når de ikke ser

 

 

Lettere sagt, enn gjort... Hehe... Kondomer, altså... Noe så fælt, men samtidig egentlig smart.

Lenke til kommentar

Kjenner følelsen du snakker om, den er megakjip. Å bevitne at jenta tar angrepille kan være en ekstra trygghet da, men det blir mye pilleknasking :p

 

 

 

Takk for litt medfølelse! Hehe... Ikke vet jeg, men er nok ikke helt alene om denne problemstillingen tror jeg.

 

Og ja, det er jo sant. Men ja, kunne blitt mye piller. Huff... Dessuten hadde de sikkert blitt litt fornærmet. ;P

Lenke til kommentar

Med mindre jenta er tørr som en pose mel så merker vi ikke kondom annet enn at vi ser den når den skal settes på/tar den på selv. Nå er jeg i forhold, men jeg må jo si jeg aldri har reagert negativt på at det har blitt tatt frem et kondom :) .

 

..meeen det kan jo hende de lukter lunta når du etter å ha vært fuckbuddy i tre uker plutselig har lyst til å begynne å bruke kondom da, hehe.. :p .

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Med mindre jenta er tørr som en pose mel så merker vi ikke kondom annet enn at vi ser den når den skal settes på/tar den på selv. Nå er jeg i forhold, men jeg må jo si jeg aldri har reagert negativt på at det har blitt tatt frem et kondom :) .

 

..meeen det kan jo hende de lukter lunta når du etter å ha vært fuckbuddy i tre uker plutselig har lyst til å begynne å bruke kondom da, hehe.. :p .

 

Hehe, får det som regel vått, men tror neppe jeg klarer å lure på meg en kondom uten at jentene merker det... Jeg knoter altfor mye - pakningen skal åpnes, rives opp og rulles ned på "en kuk som er på vei ned" pga hatet for kondomen.

 

 

Haha, ja... Blir vel ramaskrik da! Fornærmet som en jente kan bli, hører jeg det for meg: "Du, jeg har jo sagt jeg går på p-piller... Trenger ikke kondom da vettu!"...

 

 

Men ja, er vel egentlig et lite problem at også jeg hater denne kondomen så intenst...

 

 

Vurderer som sagt å bare avslutte disse forholdene nå. Muligens holde på en uke eller to til.

Lenke til kommentar

Bra vi er flere ja.

 

Haha, jeg synes den klumsingen med kondom er litt søt, jeg.

 

Hehe, jeg derimot får helt noja... Haha... Blir helt klodrik når jeg har en kondom i hånden, så blir aldri vant til den!;( Men får den jo fint på, hvis jeg virkelig legger godviljen til (med mindre man ikke blir helt slapp på 1-2-3, noe som hender). :)

 

Hardt liv! :D

Endret av SilvioBerlusconi
Lenke til kommentar

 

Kjenner følelsen du snakker om, den er megakjip. Å bevitne at jenta tar angrepille kan være en ekstra trygghet da, men det blir mye pilleknasking :p

 

 

 

Takk for litt medfølelse! Hehe... Ikke vet jeg, men er nok ikke helt alene om denne problemstillingen tror jeg.

 

Og ja, det er jo sant. Men ja, kunne blitt mye piller. Huff... Dessuten hadde de sikkert blitt litt fornærmet. ;P

 

tja, de fleste jenter er villige til å knaske litt hvis dem skjønner at det ikke blir noe mere på dem med mindre dem gjør det. Men det er jo ikke noe særlig i lengden.

Lenke til kommentar

 

 

Kjenner følelsen du snakker om, den er megakjip. Å bevitne at jenta tar angrepille kan være en ekstra trygghet da, men det blir mye pilleknasking :p

 

 

 

Takk for litt medfølelse! Hehe... Ikke vet jeg, men er nok ikke helt alene om denne problemstillingen tror jeg.

 

Og ja, det er jo sant. Men ja, kunne blitt mye piller. Huff... Dessuten hadde de sikkert blitt litt fornærmet. ;P

 

tja, de fleste jenter er villige til å knaske litt hvis dem skjønner at det ikke blir noe mere på dem med mindre dem gjør det. Men det er jo ikke noe særlig i lengden.

 

 

Faktisk meget sant! Haha... Jeg tror faktisk jeg skal prøve meg på noe sånt... Om ikke bare for å teste... ;) Nydelig tips!

 

...

 

Vurderer som sagt å bare avslutte disse forholdene nå. Muligens holde på en uke eller to til.

 

 

Gradvis nedtrapping ;)

 

 

Hahaha, nettopp! ;) Haha

Lenke til kommentar

 

 

Kjenner følelsen du snakker om, den er megakjip. Å bevitne at jenta tar angrepille kan være en ekstra trygghet da, men det blir mye pilleknasking :p

 

 

 

Takk for litt medfølelse! Hehe... Ikke vet jeg, men er nok ikke helt alene om denne problemstillingen tror jeg.

 

Og ja, det er jo sant. Men ja, kunne blitt mye piller. Huff... Dessuten hadde de sikkert blitt litt fornærmet. ;P

 

tja, de fleste jenter er villige til å knaske litt hvis dem skjønner at det ikke blir noe mere på dem med mindre dem gjør det. Men det er jo ikke noe særlig i lengden.

 

 

Svarer på denne en gang til:

 

Har lest litt om angrepillen på helsesider nå, og det viser seg at den ikke skal benyttes som erstatter for annen prevensjon. Den er kun en nødløsning. Frykter det vil bli litt mange nødløsninger. Dessuten kan angrepillen innebære enkelte bivirkninger, som jo er lite kjipe.

 

Tror jeg dropper idéen med hensyn til jentene, men en kreativ tanke!

Lenke til kommentar

Å rulle på en dong tar da max 2 sekunder?

Plukk med deg noen pakker og øv! ;)

 

 

 

Å rulle på en dong tar da max 2 sekunder?

Plukk med deg noen pakker og øv! ;)

+1!

 

Eller få jentene til å gjøre det for deg :) .

 

Og tenk i tillegg, hvis du må gjøre det selv, at du er søt når du evt. fomler litt ;) Vips så var problemet løst ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Å rulle på en dong tar da max 2 sekunder?

Plukk med deg noen pakker og øv! ;)

+1!

 

Eller få jentene til å gjøre det for deg :) .

 

dong er akseptabelt i lengden for menn og damer som ikke liker sex, for oss andre legger det bare et lokk på stemninga. Skjønner hvilken klubb dere tilhører.

 

Skal ikke være enkelt å praktisere god OG sikker sex altså

 

hvorfor skal alt som er godt være farlig, arg....

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...