Gå til innhold

– LEGO er djevelens verk!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror egentlig ikke han er særlig realitetsorientert i utgangspunktet og lever nok i sin egen boble/univers. Kanskje skulle han fått en liten diagnose eller to.

• Liker 1
Skrevet

Hva er best for verden, og for Kostrzewa:

1. Hjelpe han med å spre budskapet sitt og lage artikler som dette

2. Hindre han fra å spre budskapet sitt og la være å lage slike artikler

• Liker 3
Skrevet

Hadde han sett hvordan jenter i barneskolealder hadde kledd seg og sminket seg, så tror jeg ikke han hadde bekymret seg så veldig om LEGO...

Nå er det jo sånn at prester liker små gutter.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hele argumentasjonen hans faller på sin egen urimelighet da "Djevelen" ikke eksisterer, og hans/hennes/dets eksistens ikke kan bevises.

Endret av rawilliam
Skrevet

Fyren har ett poeng.

selvom tittelen på artikkel fikk det til å virke som om det var en religiøs nutjob som kom med noe dumt.

Barn påvirkes av det de ser, sure ansikt kan ha en negativ effekt på barns underbevisthet.

• Liker 2
Skrevet

Og hvorfor er et surt fjes mer negativt i underbevisstheten hos et barn, kontra en figur som er glad?

Og alle lego-figurer jeg har smiler, så det er tydeligvis ikke sånn at du MÅ kjøpe sure ansikter. :huh:

Jeg ser fortsatt ikke hvordan en artikkel ville endret synet om at det er en reiligiøs nutjob om man bruker ordet djevelens verk og lego i samme setning.

Skrevet (endret)

Haha, ok, huff a meg. :p

"Før i tiden" så kunne til og med foreldre ha sure fjes (samt barnehage-medarbeidere og andre på gata). Tenk så mentalt ødelagt vi ble da...

Endret av Andrull
Skrevet

Hehe, kan ikke annet en å flire når jeg leser dette. Så forresten på God morgen Norge en dame som så at barn bruker for mye tid med nettbrett, og trenger mer tid på bl.a. å lære seg å kjenne forskjellige ansiktsuttrykk...

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Så basically "Lego is the path to the dark side. Lego leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering."?

• Liker 1
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...