Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Jeg finner ikke hun på FB har ikke vært venn med hun eller noe men ville bare se profilen. Spurte henne i går om noe og i dag sendte samme melding, hun svarte ikke. Vanligvis pleier hun å svare innen halv time maks. Jeg gikk på kvinne forumet leste om ei som hadde slått opp med kjæresten ( hun har kjæreste) de hadde vært sammen i nesten 4 år noe hun også er i , tror det er hun men å tro er ikke nok, blir litt skeptisk når man ikke kan finne henne på FB, hun på kvinneforumet skriver han nekter at det er over begynner å lure på om det er hun. Jeg tror jeg liker hun hadde vært noe om det er hun

 

Anonymous poster hash: 26e7d...801

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så oppsummert:

 

Du liker en dame som du ikke er venn med, hun har kjæreste, men du skriver til henne på Facebook og følger med henne på Kvinneguiden, typen hennes nekter for at det er slutt mellom dem, og nå har du panikk over at hun ikke svarer det i løpet av 30 minutter?

 

Grunnen til at du ikke finner henne på Facebook kommer av at hun har ignorert deg.

Endret av ^Th0mas^
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du er innlysende desperat. Hun synes du er irriterende og vil ikke ha noe med deg å gjøre. Før du lærer deg hvordan du skal opptre foran jenter så kommer du aldri til å få deg noe, med mindre du kommer over noen som er like desperat og / eller på ditt nivå hva angår utseende. Det er en grunn til at hun ikke svarer. Ta hintet, slett nummeret og glem henne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

F..k dere gutta. Jeg burde skrevet litt mer , hvorfor skulle hun ignorere meg ? Når alle mld jeg sender til hun og hun sender til meg gjelder angående jobben. Men jeg får vente, kjipt lenge til jeg møter hun vi jobber sjeldent sammen. Men blir mer til sommeren :) vedder på at det er hun, verken tilgjenlig på FB, har ikke hatt hun som venn der, eller på mobil, da er det sikkert håp :)

 

Anonymous poster hash: 26e7d...801

  • Liker 1
Lenke til kommentar

F..k dere gutta. Jeg burde skrevet litt mer , hvorfor skulle hun ignorere meg ? Når alle mld jeg sender til hun og hun sender til meg gjelder angående jobben. Men jeg får vente, kjipt lenge til jeg møter hun vi jobber sjeldent sammen. Men blir mer til sommeren :) vedder på at det er hun, verken tilgjenlig på FB, har ikke hatt hun som venn der, eller på mobil, da er det sikkert håp :)

 

Anonymous poster hash: 26e7d...801

 

Ikke for å være frekk, men du høres en smule desperat, og det er noe de færreste jenter liker.

Endret av ^Th0mas^
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

F..k dere gutta. Jeg burde skrevet litt mer , hvorfor skulle hun ignorere meg ? Når alle mld jeg sender til hun og hun sender til meg gjelder angående jobben. Men jeg får vente, kjipt lenge til jeg møter hun vi jobber sjeldent sammen. Men blir mer til sommeren :) vedder på at det er hun, verken tilgjenlig på FB, har ikke hatt hun som venn der, eller på mobil, da er det sikkert håp :)Anonymous poster hash: 26e7d...801

 

Ikke for å være frekk, men du høres en smule desperat, og det er noe de færreste jenter liker.

. Ikke for å være frekk men kl er 4 og har du hørt om utsagnet " I dont give a Fuck " hva du mener ?

 

Anonymous poster hash: 26e7d...801

Lenke til kommentar

 

 

F..k dere gutta. Jeg burde skrevet litt mer , hvorfor skulle hun ignorere meg ? Når alle mld jeg sender til hun og hun sender til meg gjelder angående jobben. Men jeg får vente, kjipt lenge til jeg møter hun vi jobber sjeldent sammen. Men blir mer til sommeren :) vedder på at det er hun, verken tilgjenlig på FB, har ikke hatt hun som venn der, eller på mobil, da er det sikkert håp :)Anonymous poster hash: 26e7d...801

Ikke for å være frekk, men du høres en smule desperat, og det er noe de færreste jenter liker.

. Ikke for å være frekk men kl er 4 og har du hørt om utsagnet " I dont give a Fuck " hva du mener ?

 

Anonymous poster hash: 26e7d...801

 

 

Om du ikke bryr deg om hva andre mener, så ikke lag tråder på forumet om det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

F..k dere gutta. Jeg burde skrevet litt mer , hvorfor skulle hun ignorere meg ? Når alle mld jeg sender til hun og hun sender til meg gjelder angående jobben. Men jeg får vente, kjipt lenge til jeg møter hun vi jobber sjeldent sammen. Men blir mer til sommeren :) vedder på at det er hun, verken tilgjenlig på FB, har ikke hatt hun som venn der, eller på mobil, da er det sikkert håp :)Anonymous poster hash: 26e7d...801

 

Ikke for å være frekk, men du høres en smule desperat, og det er noe de færreste jenter liker.

. Ikke for å være frekk men kl er 4 og har du hørt om utsagnet " I dont give a Fuck " hva du mener ?Anonymous poster hash: 26e7d...801

Om du ikke bryr deg om hva andre mener, så ikke lag tråder på forumet om det.

jeg bryr meg ikke hva du mener :) hun har fortalt meg at hun driver med blogging og skriver på forumer derfor gjorde jeg en search. Thomas desperat tja kan ikke si det heller forelsket. Men er ikke vi alle desperate på en eller annen måte? Nå må du slutte å runke deg til søvne Thomas

 

Anonymous poster hash: 26e7d...801

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

 

 

F..k dere gutta. Jeg burde skrevet litt mer , hvorfor skulle hun ignorere meg ? Når alle mld jeg sender til hun og hun sender til meg gjelder angående jobben. Men jeg får vente, kjipt lenge til jeg møter hun vi jobber sjeldent sammen. Men blir mer til sommeren :) vedder på at det er hun, verken tilgjenlig på FB, har ikke hatt hun som venn der, eller på mobil, da er det sikkert håp :)Anonymous poster hash: 26e7d...801

Ikke for å være frekk, men du høres en smule desperat, og det er noe de færreste jenter liker.

. Ikke for å være frekk men kl er 4 og har du hørt om utsagnet " I dont give a Fuck " hva du mener ?Anonymous poster hash: 26e7d...801

Om du ikke bryr deg om hva andre mener, så ikke lag tråder på forumet om det.

jeg bryr meg ikke hva du mener :) hun har fortalt meg at hun driver med blogging og skriver på forumer derfor gjorde jeg en search. Thomas desperat tja kan ikke si det heller forelsket. Men er ikke vi alle desperate på en eller annen måte? Nå må du slutte å runke deg til søvne Thomas

 

Anonymous poster hash: 26e7d...801

 

 

Nei, jeg vil ikke si at alle er desperate.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje hun ikke vil være facebookvennen din?

Kanskje hun ikke vil være venn med deg?

Kanskje hun vil ha litt fred siden det nylig er blitt slutt med kjæresten og eventuelt prøve å fikse forholdet?

 

Nå må du sitte helt stille i båten min og ta det helt med ro.

 

Edit: Så nå at du ikke vet om det er slutt en gang, men at det er en teori du har.
Mitt rugende og dønn alvorlige råd til absolutt alle av alle kjønn er uansett og alltid holde seg langt unna Kvinneguiden. Jeg har en drøm om at det nettstedet skal bli stengt ned etterhvert.

Endret av medlem-124997
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Nå må du slutte å runke deg til søvne ThomasAnonymous poster hash: 26e7d...801

 

Hvis ikke du klarer å holde deg mer seriøs enn dette stenger jeg tråden. Første og siste advarsel.
du kan stenge det, like greit skrev det midt på natta da jeg kom fra byen :p bare useriøse tanker som jeg følte akkurat da å skrive ned, for no reason egentlig. Trodde jeg hadde glemt hun, lovet meg selv å holde unna siden hun har type, men nå har det utviklet seg til et håp at hun gjør det slutt med han. Og Thomas kilte meg på balla midt på natten :p

 

Anonymous poster hash: 26e7d...801

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...