Gå til innhold

Hei, trenger du hjelp til å få dette til å fungere


Anbefalte innlegg

Hi guys all snakke ! :)

Først og fremst , jeg er ny her og er ny i Norge så langt .. som ny .

Min norsk er ikke så bra . Jeg var litt usikker på det som en gang ble kalt norsk .. på en jobb.en posisjon ligger utenfor , har tenkt til å søke ?

En full stilling med 100 % jobben som fartsdump. Jeg ønsker virkelig at dette skal fungere . Men det jeg tror du ser hva du ønsker å si at på min søknad en søknad som du tror... :) Sikkert som bør rettes er en ting eller to . Takk for all hjelp :grin:

Her kommer skissen av søknaden :

______________________________________________________

Hee Young gong

648795461231589

E - post E - post :

Telefonnummer: heihei

 

Og søkt på en jobb som en fartsdump

 

Jeg er innvandrere . Jeg er en kvinne som har flyttet til Norge vakker åtte år siden . Jeg bor på en gård nå

Jeg overtok fra mine besteforeldre . Mine besteforeldre var Norge , mine besteforeldre , og reiste over hele Asia i 1876 igjen . Så kan jeg si at det var noe sånt . I Australia , levde jeg litt .

 

 

Som en renere på et sykehjem og som sekretær , jeg har opplevelsen av tidligere arbeid på legekontoret .

Arbeidsgiveren min forrige , sa jeg at han var en veldig hyggelig kvinne og smake godt for eldre. I den innadvendte feltet offentlig og virkelig , jeg jobbet hardt for å gjøre en god jobb med begge nissene.

 

Fordi jeg håper du ikke har noe å si det , tror jeg det faktum at det er fra Sør- Korea . Jeg er en veldig god Norge . Og , jeg er veldig ambisiøst for dette arbeidet . Og jeg tror jeg har fordelen av å jobbe som en ting .

Hvis du ringer til meg for et intervju , kan jeg bare love at som jeg vil presentere for meg . Og jeg kan love at det er ting som deres selskap vil riste den opp for meg.

 

 

Jeg vil være i stand til å redusere frekvensen nå egentlig . Jeg tar det litt humor . Nei , jeg skal vise deg virkelig . Jeg har en kvalifisering , slik som en sirkushest i Korea . Lærte av min familie og venner .

 

Jeg håper å ta vare på dette . Min søknad . Så det bør ikke være noen ræva nå , og ta vare på dette , for å gi en sjanse til å trekke meg senere . Jeg vil være i stand til å se deg selv som en kvinne eksotisk , bære eksorsisme noen eksotiske i huset , for å utføre en medarbeider til en fin familie .

 

sm_nissene.jpg

 

Vennlig hilsen

 

 

Hee Young gong

Bønder og singel .

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Som en renere på et sykehjem og som sekretær , jeg har opplevelsen av tidligere arbeid på legekontoret .

Arbeidsgiveren min forrige , sa jeg at han var en veldig hyggelig kvinne og smake godt for eldre. I den innadvendte feltet offentlig og virkelig , jeg jobbet hardt for å gjøre en god jobb med begge nissene."

Må være det gøyeste eg har lest på lenge. Well done.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...