Gå til innhold

Bytte av forumløsning


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker Ikonboard jeg. STN forumet er det og jeg liker fargene der og at man kan ha skins. Det med skins går sikkert ann andre steder også ,men det har iallefall ikke jeg prøvd

 

Adressen er: forum.startreknorge.com

 

Er egentlig fornøyd nå jeg. Bruker gamer.no stilen og for alle som ikke har prøvd den vil jeg anbefale den. Føler at jeg har så liten plass på de andre stilene.

Lenke til kommentar
Jeg liker Ikonboard jeg. STN forumet er det og jeg liker fargene der og at man kan ha skins. Det med skins går sikkert ann andre steder også ,men det har iallefall ikke jeg prøvd

 

Adressen er: forum.startreknorge.com

 

Er egentlig fornøyd nå jeg. Bruker gamer.no stilen og for alle som ikke har prøvd den vil jeg anbefale den. Føler at jeg har så liten plass på de andre stilene.

 

Bruk amac. Denne er STOR og uten noe dilldall

Håper en enkel en som, denne blir å finne på det nye forumet og!

Lenke til kommentar

Invisionboard er veldig pent! Gleder meg! Noe annet jeg gleder meg til, er Invsion Flatboard. Det er under utvlikling nå, og vil bruke et flatt databasesystem (dvs. filer). Perfekt for oss som ikke tar oss råd til MySQL :wink:

 

Tror jeg kommer til å migrere til det da det endelig kommer. Bruker for tiden YaBB, det er ikke tilfredsstillende.

Lenke til kommentar

Postcounten håper jeg går rett i dass fordi dette forumet, og ikke nekt det, er sååååååå dømmende som f.en. Merker hvis en bruker med 25 posts feilposter noe så blir han flama og brent i Judas sine evighetsflammer, men en bruker med over 400posts får svar og etter 10 replys kommer en stille "er ikke denne feilpostet? :) "

 

En fersk start har alle godt av synes jeg! Nå blir sikkert JEG flama og spamma... :yes::roll:

Lenke til kommentar

Litt enig med Vexx, hadde kanskje vært greit med en "ny start" på forumet? Det er vel mye som blir litt vanskelig å overføre, og det beste er kanskje da å lage et nytt forum så bra som mulig, og fremdeles ha det gamle kjørende i en "låst" versjon slik at en kan lese gamle poster (hva med en slags html versjon, slik at man slipper alt prosesseringsarbeidet?)

Lenke til kommentar

Er det mulig å kunne abonnere på en tråd slik at man får mail dersom noen skriver innlegg i den?

Når du skriver et innlegg så er det en boks man kan krysse av "Varsle svar på dette Temaet", eller man kan velge "abboner på denne tråden" nederst til venstre i dagens forum. Da får man mail ;)

Lenke til kommentar

Det er jeg også spent på! Folk bør nok forberede seg på en liten innkjøringsperiode hvor ting vil fungere alt annet enn knirkefritt. Det store spørsmålet er hvor lang tid denne perioden vil bli. Misforstå meg rett her! Jeg tviler ikke på at det vil gå veldig bra! Testing pågår vel i disse dager, kan jeg tenke meg?

 

PS. CrZy_T: Du burde kanskje oppdatere "location" i profilen din? :D Jeg vet hvor du bor! *muahahaha*

Lenke til kommentar
Det er jeg også spent på! Folk bør nok forberede seg på en liten innkjøringsperiode hvor ting vil fungere alt annet enn knirkefritt. Det store spørsmålet er hvor lang tid denne perioden vil bli. Misforstå meg rett her! Jeg tviler ikke på at det vil gå veldig bra! Testing pågår vel i disse dager, kan jeg tenke meg?

 

PS. CrZy_T: Du burde kanskje oppdatere "location" i profilen din? :D Jeg vet hvor du bor! *muahahaha*

 

jaja ... det høres ikke like fett med opplands grønne skoger, og jeg føler at jeg fortsatt bor i skauen.....

Lenke til kommentar

OT, men "here goes nothing": Hva med å skrive "I Mjøsas hvite by" eller noe istedet?

 

Får ta noe med relevans til det kommende forumet i samme slengen: Jeg nevnte at det kommer en versjon av Invisionboard som ikke bruker database, men filer istedet. Her er URL-en for det prosjektet: http://flatboard.invisionboard.com/ Det er ikke sluppet enda, men det er en online demo (som fortsatt er litt mangelfull og buggy.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...