Gå til innhold

Sniktitt: Wildstar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig bra skrevet, men du nevner ingenting om "Housing" som er en veldig stor del av spillet, og som gjør det relativt originalt i forhold til de andre MMORPG. Også skal det nevnes at "Warrior" er en class, mens en "Soldier" er en path ;)

Ellers så er artikkelen veldig beskrivende, iallefall fra mitt synspunkt etter Beta testingen.

Endret av Flandyn
Lenke til kommentar

Veldig bra skrevet, men du nevner ingenting om "Housing" som er en veldig stor del av spillet, og som gjør det relativt originalt i forhold til de andre MMORPG. Også skal det nevnes at "Warrior" er en class, mens en "Soldier" er en path ;)

 

Ellers så er artikkelen veldig beskrivende, iallefall fra mitt synspunkt etter Beta testingen.

 

Hva er egentlig poenget med "housing"?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

PvP låses opp på level 6, og Housing & Challenges bør også nevnes.

 

Det er to store poeng som skiller spillet ut fra havet av MMO'er, er at alle systemene i spillet spiller utrolig godt sammen for å lage et velfungerende maskineri. Er lenge siden jeg har hatt det så gøy med et MMO (les: tidlig WoW :p), og jeg gleder meg stort til det kommer ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Veldig bra skrevet, men du nevner ingenting om "Housing" som er en veldig stor del av spillet, og som gjør det relativt originalt i forhold til de andre MMORPG. Også skal det nevnes at "Warrior" er en class, mens en "Soldier" er en path ;)

 

Ellers så er artikkelen veldig beskrivende, iallefall fra mitt synspunkt etter Beta testingen.

Hva er egentlig poenget med "housing"?

Det er å skaffe seg "sin" virtuelle plass i MMO verdenen, som du kan gjøre til dit eget, lage egne oppdrag og eie et eget tilholdssted. Husk at Wildstar gjør dette, fordi de vil være unike, så det er på ingen måte nødvendig.

 

Skal jeg være ærlig så minner "housing" veldig mye om Sims 3. Forskjellen er at alt er en prefix. Jeg er ikke personlig noe fan av "housing". Men jeg liker ideen, at du har noe annet å gjøre enn de "vanlige" MMO tingene å gjøre.

 

Med andre ord, det er ingen poeng, utenom å gjøre spillet mer unikt. ;)

Endret av Flandyn
Lenke til kommentar

Sett alle dev speak videoene av Wildstar nå + litt ekstra (hadde hørt om det tidligere, men ikke sett nøye på det). Nå ser jeg virkelig frem til dette, liker all customization'n man kan gjøre.

Spesielt i kampsystemet at man ikke kan bruke alle abilities'ne samtidig, men må velge hvilke man bruker. Mangler litt mer customization i character creation (ingen body type/sliders) og gjerne mer fargevalg.

 

Tipper Chua rasen blir veldig populær (slik som Elin i Tera), men av det jeg har sett heller jeg mot Mechari eller Aurin.

Class er usikkert, liker å spille mest support, så Spellslinger/Medic er mest interessant hittil og heldigvis går race-class sammen (Mechari/Medic - Aurin/Spellslinger) :)

Mer usikker på Path systemet og hva valget blir der. :/

Lenke til kommentar

Spellslinger per nå er en vanskelig klasse, om du ønsker å gå full DPS. Gjør det veldig bra som healer, men er svært krevende. Dette har med at mye av både potensialet som DPS og healer ligger i innate-ability, Spell Surge, er noe man må vite når og hvor mye man skal bruke.

Medic spiller jeg selv, og planlegger å gå healer. Var fryktelig OP som dette i forrige patch, men ble tonet svært langt ned nå i denne.

Chua blir nok populær, men ikke i nærheten av hvor mange som kommer til å spille Exile pga Aurin. Furrylovers :p

Lenke til kommentar

Jeg håper dette spillet skal bli mitt "nye wow":)

 

Har vært beta-tester og jeg har pre-ordered spillet og jeg er helt sikker på at jeg skal spille det.

 

Det blir spellslinger og human på dom siden (dps). Utelukkende pga looks...så får jeg bare prøve å mestre klassen etterhvert:)

 

Housing virker utrooolig kult...Ikke det at man henger så masse der vil jeg tro, men det er artig å ha et sted å pimpe ting:) husker jeg ble deppa av den triste stemningen i gunslinger-skipet i SWTOR, så det skal bli genialt å kunne modde på housing i wildstar.

 

Kampsystemet er omtrent som gw2 som jeg har spilt siden launch....jeg kjempet på samme måte som jeg gjorde i gw2 og det funka bra:)

 

abbilities og amp virker komplisert etc, men jeg er sikker på at "guides" vil være tilgjengelig for meg å leeche fra. Og at jeg kan tweake meg bort fra vanskelige skillskombinasjoner (trenger bare være 80% av max potensiale)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...