Gå til innhold

Den Store Samsung Galaxy S5 Tråden


  

203 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe S5?

    • Ja!
      79
    • Nei, oppgraderingen er ikke stor nok
      87
    • Kanskje, når prisen går ned
      36
  2. 2. Hvilken farge går du for?

    • Gull
      10
    • Hvit
      31
    • Mørkegrå
      55
    • Mellomblå
      36
    • Skal ikke kjøpe
      70


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har ploblemer med vær/klokke app.været vil ikke oppdateres.når jeg trykker på oppdater får beskjed om at den ikke kan koble til.har prøvd både wfi og mobildata.er det noen som har en løsning på dette?

 

på forhånd takk for svar

Har du GPS på?

 

Galaxis.

Lenke til kommentar

 

har ploblemer med vær/klokke app.været vil ikke oppdateres.når jeg trykker på oppdater får beskjed om at den ikke kan koble til.har prøvd både wfi og mobildata.er det noen som har en løsning på dette?

 

på forhånd takk for svar

Har du GPS på?

 

Galaxis.

 

 

 

har ploblemer med vær/klokke app.været vil ikke oppdateres.når jeg trykker på oppdater får beskjed om at den ikke kan koble til.har prøvd både wfi og mobildata.er det noen som har en løsning på dette?

 

på forhånd takk for svar

Har du GPS på?

 

Galaxis.

 

ja har prøvd det og

Lenke til kommentar

Fikk skaffet meg en S5 og er veldig fornøyd så langt! :) Et 128 GB kort er på vei, endelig.. 64 GB har vært for lite, men 128 har vært en drøm i mange år nå..

 

 

Uansett, er noen ting..

 

1) Jeg kjøpte sånn Samsung-cover med luke. Men, denne virker ikke å sitte så tett som original-bakdekselet.. Skal denne fortsatt være vannsikker?

 

2) Mulig å forandre den stygge systemfargen (aqua?), bruker Nova Launcher.

 

3) Litt problem med at teksten fra messengerbobler (Facebook) henger igjen etter første gang man åpner innkommende svar/samtale. Når jeg trykker på dem blir de borte, men når jeg åpner profilbilderundingen, så sitter teksten "fast" i skjermen.. Andre som opplever dette?

 

4) Noen med erfaringer med Zooper, Media Utilities og Poweramp? Sliter noe med å få metadataene til å vises hele tiden..

 

5) Noen SMS-app som har overtatt "tronen" til GO SMS? Selv om dette nok alltid har vært en smakssak.. :)

 

 

Takker!

Lenke til kommentar

Jeg la jo inn den linken sist uke. :)

Det er jo hyggelig lesing for GS5 eierene, men jeg er ikke sikker på at en kan stole helt på disse testene. Hos Dxomark deler jo GS5 1.plass med Sony Z2 mens i blindtesten kom Z2 sist, tilogmed bak M8..

Endret av Gjermundsen
Lenke til kommentar

 

Jeg la jo inn den linken sist uke. :)

Det er jo hyggelig lesing for GS5 eierene, men jeg er ikke sikker på at en kan stole helt på disse testene. Hos Dxomark deler jo GS5 1.plass med Sony Z2 mens i blindtesten kom Z2 sist, tilogmed bak M8..

 

Hvordan kan du legge ut den linken når den artikkelen der ble laget i dag?

Lenke til kommentar

Jeg synes og at GS5 tar best bilder, det var jo en av grunnene til at jeg kjøpte den. Men jeg kunne jo ikke vite det helt sikkert da, siden de andre modellene ikke var kommer i butikkene når GS5 kom ut.. Jeg regnet bare med det som vanlig.. :p

Det jeg mente var at en må ta hensyn til hvilke forhold bildene ble tatt i. Klart det må være noe i det når SG5 vinner tre blindtester på rad, men synes det var rart at Z2 kom bak M8. Og så synes jeg det er litt rart at Dxomark sidestiller GS5 med Z2 som mange her inne sier er så dårlig.. Derfor mener jeg at en ikke kan stole helt på disse testene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...