Gå til innhold

Den Store Samsung Galaxy S5 Tråden


  

203 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe S5?

    • Ja!
      79
    • Nei, oppgraderingen er ikke stor nok
      87
    • Kanskje, når prisen går ned
      36
  2. 2. Hvilken farge går du for?

    • Gull
      10
    • Hvit
      31
    • Mørkegrå
      55
    • Mellomblå
      36
    • Skal ikke kjøpe
      70


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Komisk at noen får oppdateringen og andre ikke. Dette er noe jeg alldeles ikke savnet når jeg var borte fra Samsung en periode.

Ikke komisk, heller lurt. Blir det oppdaget en alvorlig feil i en oppdatering under utrulling blir utrullingen stoppet slik at ikke alle blir berørt av feilen. Du kan jo koble telefonen til PCen og fyre opp Kies for å sjekke om du kan få den der hvis du er ivrig.

Lenke til kommentar

Komisk at noen får oppdateringen og andre ikke. Dette er noe jeg alldeles ikke savnet når jeg var borte fra Samsung en periode.

Det gjøres vel i utgangspunktet for å begrense belastningen på serverne i følge den info jeg har mottatt. Relativt mange som skal oppdatere samtidig. Jeg fikk den på min S5 på fredag, og har i hvert fall lagt merke til raskere kamera og vesentlig bedre ordbok / tastatur.

Endret av Terminal
Lenke til kommentar

Hei. Har ikke klart lese gjennom alle poster så jeg spør nå. Er det andre som sliter med at video som blir lasta opp på facebook er så dårlig kvalitet? Filmer med full hd og normal modus. Laster då opp til facebook men kvaliteten er helt ræva når andre eller jeg spiller video av på data osv. Hadde iphobe5s og lasta opp video til fb ingen problemer. Mange andre også som laster opp på fb har mye bedre kvalitet på videoene enn hva mine har jeg gjort noe galt eller innstillinger?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812374

Kjapt spørsmål.

 

På min gamle Galaxy S2 så var det en widget som bare het "Kalender (2x3)". Denne likte jeg veldig godt til å ha på startskjermen. Mye penere og viser de nærmeste dagene (i motsetning til splanner idag som bare viser i dag).

 

Finnes den til S5? Finner den ikke i widget-lista, skal ha vært med orginalt til S2en.

 

Øystein

Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål.

 

På min gamle Galaxy S2 så var det en widget som bare het "Kalender (2x3)". Denne likte jeg veldig godt til å ha på startskjermen. Mye penere og viser de nærmeste dagene (i motsetning til splanner idag som bare viser i dag).

 

Finnes den til S5? Finner den ikke i widget-lista, skal ha vært med orginalt til S2en.

 

Øystein

Høres ut som om du hadde Google Calendar installert tidligere, den har denne widgeten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812374

 

Kjapt spørsmål.

 

På min gamle Galaxy S2 så var det en widget som bare het "Kalender (2x3)". Denne likte jeg veldig godt til å ha på startskjermen. Mye penere og viser de nærmeste dagene (i motsetning til splanner idag som bare viser i dag).

 

Finnes den til S5? Finner den ikke i widget-lista, skal ha vært med orginalt til S2en.

 

Øystein

Høres ut som om du hadde Google Calendar installert tidligere, den har denne widgeten.

 

Der var den, takker! :)

Lenke til kommentar

Hei er det noen som har fått problem med frontkamera på S5?

På min er det en slags pakning som her sklidd litt ned slik at den dekker øverste del av kamera med den følge at det bli en skygge øverst når man tar bilde.

Utrolig irriterende med en ny tlf :(

 

Galaxis.

Lenke til kommentar

Hei.

 

Da ble det oppgradering til s5 her også.

 

Hvordan får jeg lagt inn alarm/ sms lydene mine?

 

Lett ang ringelyder, men roter med å få tilgang på de ang alarm/ sms/ kalender...

 

Help me:/

 

Mvh

Cemik..

Endret av cemik
Lenke til kommentar

Hei.

 

Da ble det oppgradering til s5 her også.

 

Hvordan får jeg lagt inn alarm/ sms lydene mine?

 

Lett ang ringelyder, men roter med å få tilgang på de ang alarm/ sms/ kalender...

 

Help me:/

 

Mvh

Cemik..

Skjønner ikke helt hva du mener. Mener du at du ønsker å overføre egne lyder til telefonen som da skal komme opp i lista? De legges inn i "Notifications" mappa i rota på device storage. Ringelyd for alarm velger du når du setter alarm (standard Samsung).

Lenke til kommentar

Hei.

Da ble det oppgradering til s5 her også.

Hvordan får jeg lagt inn alarm/ sms lydene mine?

Lett ang ringelyder, men roter med å få tilgang på de ang alarm/ sms/ kalender...

Help me:/

Mvh

Cemik..

Skjønner ikke helt hva du mener. Mener du at du ønsker å overføre egne lyder til telefonen som da skal komme opp i lista? De legges inn i "Notifications" mappa i rota på device storage. Ringelyd for alarm velger du når du setter alarm (standard Samsung).[/quot

 

 

Hei.

 

Takker var til Notifications ja, la mine på feil plass.

Da er alt perfekt:)

Cemik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...